Stegräknare med nästa Pokémon

Robot
Medlem
Stegräknare med nästa Pokémon

Haha, kul idé för att få ungarna att aktivera sig. Stoppa DS'en i fickan och spring ut och lek medan monstrena levlar sig själva! Om ändå WoW hade en liknande funktion...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv
Inaktiv

haha ge mig


signatur

a"C"RED -

Medlem

Pokémon: Heart Gold & Silver Soul heter dem.
Pokémon är roligt men alldeles för tidskrävande och behöver verkligen en ordentlig makeover.

Medlem
Skrivet av reVVe:

Pokémon: Heart Gold & Silver Soul heter dem.
Pokémon är roligt men alldeles för tidskrävande och behöver verkligen en ordentlig makeover.

Soul Silver

Medlem

Faktiskt en riktigt bra idé. Och Gold & Silver var dom absolut bästa Pokémon spelen så ska bli riktigt najs att se en remake!!

Kan tänka mig hur en konversation i många hem kan bli med stegräknaren...

- Nämen Olle, nu får du ta och gå ut och röra på dig!
- Jaja, jag behöver ändå kläcka min Togepi.
- O_o?!

(Jag heter inte Olle)

Medlem

Jag hade faktiskt en Pokémon Pikachu stegräknare. Tappade den i golvet/marken ett tiotal gånger men den höll

Medlem

Sjukt länge sen egentligen Pokémon kom.. Enligt wikipedia kom Red och Blue till Europa 10e Maj 1999.
Har jag inte fel för mig, så kom "King Of My Castle"-låten samma år.

Goda gamla tider när man fortfarande var ung.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Har jag inte fel för mig, så kom "King Of My Castle"-låten samma år.

OHH MY GOD! XD

Medlem

Nä, vad gäller Pokémon är det strictly old school som gäller. Sitter faktiskt för närvarande och spelar Leaf Green.... skäms jag nästan att medge.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Huh. Trodde det skulle vara en Pedometer.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

"DS-versionerna av Pokémon Gold och Pokémon Silver bygger på Gameboy Color-originalen som släpptes för drygt 10 år sedan."

Fel fel fel. Inte drygt 10 år sedan, utan snart 10 år sedan. De släpptes i Japan 21 november '99. Rätt ska vara rätt.

Inaktiv

Lol va dom hittar på dom där japanerna.

Medlem

En kul men samtidigt smart idé för att få barn att röra på sig istället för att bara sitta och spela. Riktigt smart!!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Fan, det var ju en riktigt bra idé, kanske man rent av skulle känna sig motiverad att gå ut när vattnet inte blivit varmt än.

1
Skriv svar