"Natal kommer återuppfinna spelbranschen"

Robot
"Natal kommer återuppfinna spelbranschen"
Medlem
"Natal kommer återuppfinna spelbranschen"

Suck...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

fan vad less jag är på företag som försöker säga att deras grej är nästa stora grej, kan inte sidor som denna bara sluta rapportera om det?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fan vad trött man blir....

Medlem

Märker ni hur de 2 första som skriver endast äger en pc och en Ps3? Precis troll ftw!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

"Det viktigaste av allt är att detta inte har något att göra med Nintendo och Sony. Detta har allt att göra med att öppna upp industrins fulla potential och adresseras till de många miljoner människor - de 60 procent av hushållen som inte äger en spelkonsol alls. Det är den riktiga möjligheten för oss."

Är det inte precis det nintendo ha pratat om ända sedan wii utannonserades?

360 fanboys har ju rätt, MS snackar inte alls lika mycket skit som Nintendo och Sony!

Medlem

"de 60 procent av hushållen som inte äger en spelkonsol alls. Det är den riktiga möjligheten för oss."

Tror de flesta vill ha en riktig spelkonsol, jag menar de flesta hushållen har redan 1 dammsugare, tror inte de är så intresserade att köpa en till...


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Snacka går det, men vi vet ju alla hur det brukar bli med Pyttemjuk och deras utopier.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Sito:

"de 60 procent av hushållen som inte äger en spelkonsol alls. Det är den riktiga möjligheten för oss."

Tror de flesta vill ha en riktig spelkonsol, jag menar de flesta hushållen har redan 1 dammsugare, tror inte de är så intresserade att köpa en till...

De flesta har väl en spegel också?
http://farm1.static.flickr.com/159/340092939_788790cf5e.jpg?v...

Medlem

Om Natal fungerar bra kommer detta bli en kanongrej, förstår inte att folk kan vara negativa och gnälla, köp den inte isf... den ser ut att vara riktigt skojig, garanterat köp.

Medlem
Skrivet av Zheri:

Om Natal fungerar bra.

fixed


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Nej, jag tror inte Natal blir så stort... kommer bli ungefär som när eyetoy kom. Alla köpte det.. men hur många använder det?

Bara tanken att sitta framför min TV o lira spel igenom att vifta med mina händer etc är en mardröm..

Den dagen alla konsoler kommer gå över till enbart rörelse känsligt.. den dagen kommer jag enbart äga en PC, fy vilket skit.

Jag tror inte alls på den iden.

Medlem

Problemet jag ser med natal, jämnför med Sony och nintendos ditto, är att det kan bli klurigt mer fler personer som skall läsas av samtidigt.
De videos jag sett är endats med en person framför kameran.

Ta, t.ex. spel som Mariokart och SSBB från nintendo. Där man alt som oftast är mer än 2 personer t.om.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

MS behöver inte snacka skit, jag tycker detta blir ett spännande project. Och jag ser fram emot dess release

Medlem

Jo,

Natal kan nog bli skoj, men tänk på:
Wii blev inte alls vad de "lovade", enligt min mening.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Även om man ogillar detta viftande så kanske det medför nåt bra,
eftersom man börjar slå hål i luften på 360 och ps3 nu också då är ju inte Wii på något sätt unik längre,
och då måste väl Nintendo väl börja sänka priset på Wii med tanke på att maskinen haft fullpris i 2 år nu och konkuransen från övriga märken blir tuff.

Medlem

Shit vad många här på forumet som verkligen VET hur framtiden ser ut. Är ni alla aktiemiljardärer?

Folk tror att Xboxen endast kommer köra med Natal i framtiden. Tror ni de slänger bort kontrollerna? Eller att Natal kommer ersätta kontrollen i ALLA spel? De visar bara möjligheterna i sina demo's. Det öppnar för en ny spelgenre för xboxen, dvs den kan slå sig in med främst nintendo gällande party spel. Men oxå öppnas det upp nya möjligheter för spelutvecklarna.

Vem vet om de lyckas eller ej, blir dock en intressant utveckling att följa. Hade Nintendo lanserat natal hade 90% av alla som skriver skit nu höjt natal till skyarna.

Medlem

Ska bli intressant att se hur slutprodukten blir, men just nu är den långt ifrån lika precis som wiimote eller ps3 wand.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

BAM! There it is.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Ska bli intressant att se hur slutprodukten blir, men just nu är den långt ifrån lika precis som wiimote eller ps3 wand.

Man behöver inte vara Sherlock Holmes för att förstå att den inte har samma precision som ett handhållen sensor. Men att ha fria händer är en fördel som kan uppväga sämre precision om de lyckas bra i övrigt.

KoP
Medlem
Skrivet av Preed:

fan vad less jag är på företag som försöker säga att deras grej är nästa stora grej, kan inte sidor som denna bara sluta rapportera om det?

Och du har en 'Ej reklam, tack' skylt på din ytterdörr också. Nej seriöst.. är väl inget fel med att pusha och promota lite för en ny produkt. Är ju trots allt spelrelaterat. Därav publicering på FZ.
Natal blir ett trevligt komplement till 360'n. Och tror man att den är här för att ersätta den traditionella handkontrollerna har man inte tänkt till riktigt eller så är man en sån som alltid målar upp ett worst case scenario utav allt.

Medlem

Sagt det förut, har även observerat andra säga det, EYE TOY v2 är inget revolutionerande!

Medlem

Intressant hur mycket tjat det blir kring en jäkla Eye Toy. Natal kommer troligtvis bli något som använts till partyspel och kommer inte revolutionera något. Ska man göra en revolution så måste man göra något som verkligen är nytt och nyskapande, det är knappast Natal.

1
Skriv svar