Irak-spelet släpps trots allt?

Robot
Irak-spelet släpps trots allt?

Vad coolt då kommer man få skjuta araber ;):P


signatur
Medlem

Själv ser jag nog ingen framtid för detta spel. Men det återstår att se.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad coolt då kommer man få skjuta araber ;):P

Japp, vore kul ....som omväxling alltså


signatur
Medlem

Detta spel kommer att piratkopieras i stora mängder om det kommer ut, inget snack om den saken.

Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad coolt då kommer man få skjuta araber ;):P

Japp, vore kul ....som omväxling alltså

I see what you did there...
Hoppas att en mindre känd utgivare ger ut spelet. Alltså någon som inte har ett skyhögt anseende som riskerar att raseras och som vågar sig på det här, för jag är verkligen sugen på spelet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad coolt då kommer man få skjuta araber ;):P

Japp, vore kul ....som omväxling alltså

Hihi


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

censur is shit. bra nån vågar då.

Inaktiv

detta kan nog bli riktigt intressant, hoppas spelet kommer

Inaktiv

Ett FPS i mängden. Låter alltid så bra i början när man bara läst om det. Sen när det är upp till bevis är det som vilket annat FPS.

Medlem
Skrivet av GREY_task:

Ett FPS i mängden. Låter alltid så bra i början när man bara läst om det. Sen när det är upp till bevis är det som vilket annat FPS.

BesserwisserMode(ON);
TPS faktiskt.
BesserwisserMode(OFF);


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Jag hoppas att det kommer. Jag menar om censuren låter ex. Postal gå igenom, så varför inte även detta.

Censur mot spel är som censur mot film. Helt befängt.

För en gång skull så vill dessutom utvecklarna verkligen förmedla något om att befinna sig i krig och de faror och skräck som man utsetts för där. Dom har nog mer i åtanke att skjuta araber.

Jag spelar gärna detta spel. låt det komma!


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Fan vad sweet, jag hoppas alla värdelösa idioter som ogillade spelet blir rejält trollade nu.

Ska bli kul att döda några hundra araber utan att dö - och kunna intyga att det är statisktist troligt! Bra kill count där, Al-Quida. Better luck next time.

Medlem

"För verklighetstroget" Bulllsh*t...


signatur

Jaha, om du läser det här så dödade jag visst inte tråden...

Medlem
Skrivet av MrStalker:

Detta spel kommer att piratkopieras i stora mängder om det kommer ut, inget snack om den saken.

Som allting annat då Ska bli intressant att se vad det blir av det, tror det kan bli en intressant upplevelse!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av drsnap:

Jag hoppas att det kommer. Jag menar om censuren låter ex. Postal gå igenom, så varför inte även detta.

Censur mot spel är som censur mot film. Helt befängt.

För en gång skull så vill dessutom utvecklarna verkligen förmedla något om att befinna sig i krig och de faror och skräck som man utsetts för där. Dom har nog mer i åtanke att skjuta araber.

Jag spelar gärna detta spel. låt det komma!

Well,

Har ju inte med det att göra utan att det är baserat på något som precis nyligen hänt , postal är väl knappast något man drar referenser till direkt. Folk nämner då att det baseras spel på ww2 och vietnam hela tiden , ja men vafan spelar det för roll då det faktiskt inte klagas när det släpps ww2 och vietnam spel... varför ? Fråga för fan inte mig men antagligen för att det var så länge sen och att det lugnat ner sig.

Det är respektlöst end of story, men visst man behöver inte spela det om man inte gillar det men folk måste ju fatta att mängden inblandade tar illa upp då det görs underhållning på sånt här när det fortfarande pågår.

Skjuta araber något nytt?
Simulator ?
Konsol?
Historiskt?
Skämtar va?

IL2 sturmovik, DCS blackshark, Americas army eller Armed Assault är det närmaste vi kommer, detta kommer bli ett Call of Duty med scriptade sekvenser som följer någorlunda attacker i Fallujah. (yey for documentary och historiska värdet.. spela en historie lektion gl hf bara simulatorer som klarar av sånt till en acceptabel nivå)

Hade vart mer intressant och spela som Iraqier förövrigt det är min åsikt , får ju iaf lira som tysk i nästa Red Orchestra , yippi

Inaktiv

Iof om en mindre spel företag släpper den så kan dom inte förlora något stortsett så det kan få motsatt effekt. Har absolut inget imot spel av denna sort.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Hoppas det är inget rusha och bara skjuta!! Som rambow hehe

Medlem

Jag tycker att det kommer att bli intressant att följa utvecklingen av spelet.

Lite off topic - Vet ni var Saddam tvättade sig? I RAK VATTNET!

Hajar ni?! IRAK! Nähä...


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Tråkigt att USA alltid ska vara good guys... Jag skulle vilja spela spelet ur ett annat perspektiv. Typ börja som civil i Irak när första attacken kommer och tvingas på flykt för att sedan mota ut jänkarna... Så hade det garanterat sett ut om något annat land skulle attackera USA och man sen skulle göra ett spel på det.

Medlem

Ja! Fan vad bra om det kommer! SNälla nästa utvecklare droppa inte ut...

Inaktiv
Medlem

Trodde inte någon skulle våga göra spelet efter all kritik som Konami fick.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jag är inte alls förvånad, spelet verkade ha kommit ändå ganska långt i utvecklingsfasen, så då lär inte människor som jobbat med spelet bara strunta i allt dem lagt sina svett & tårar på. Jag tycker det är bra om spelet blir släppt, är trött på all jäkla censur!! Speciellt pga löjligt överdriven PK. Att vara politiskt korrekt idag är en nästan som ett slagord istället för nåt bra!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Verkligheten är visst kontroversiell...

1
Skriv svar