Fight Night och MMA vartannat år

Robot
Medlem
Fight Night och MMA vartannat år

Tror THQ kommer få behålla licenses till UFC då de gjorde ett väldigt bra jobb med det första spelet. Ser fram emot alla kommande ufc/boxing-spel

Avstängd

EA som aldrig fixar spelen ordentligt, men dessa kanske blir bra...

Medlem

fight night är EA bra som f-n på iaf. UFC-liret är grymt bra. nyfiken på hur EA skulle återskapa ett sådant lir dock. men jag ser nog hellre THQ behålla licensen än att EA får den, just för att jag tror det är bra för EA att få försöka kämpa för att skapa ett bra spel utan en känd licens att bygga på.

för det är väl väldigt otroligt att 2 olika utvecklare båda får bygga spel på samma varumärke? hmmm...

Medlem

Finns Fight Night 4 demo på psn och XBLM för den som vill testa.

Medlem

UFC har knappast alla kända och bästa fighters, så vi behöver inte oroa oss för att vi inte får spela några idoler
Tror detta kan bli hur bra som helst, FN serien är helt grymt bra, kontrollerna sitter perfekt.

Medlem
Skrivet av Efraim:

UFC har knappast alla kända och bästa fighters, så vi behöver inte oroa oss för att vi inte får spela några idoler
Tror detta kan bli hur bra som helst, FN serien är helt grymt bra, kontrollerna sitter perfekt.

Nej det är sant att UFC inte har de bästa och mest kända fighters, men jag tror det blir svårt att sätta ihop viktklasser med många bra fighters

T.ex Lista 10st WW's eller LHW's som inte är med i UFC som håller väldigt bra kvalitet.

Dom kommer behöva fylla på med påhittade fighters för att få något djup.

1
Skriv svar