Köpa eller inte köpa? 3 ST FRÅGOR!

Inaktiv
Köpa eller inte köpa? 3 ST FRÅGOR!

Tjaba.

Har en 360 och funderar starkt på att införskaffa mig en PS3a oxå...

Väntar dock till jag har fått spela Assasins Creed till 360 in ( som jag uppfattat INTE kommer till ps3an??)
Och sen givetvis halo 3

MEN!!! Mina stora frågor över ps3an är:

1. Kosstar "live" nånting? Jag menar kosstar det att kunna lira spel/ tanka hem demos nånting?
(( jag menar på 360in så måste "jag" köpa 3 månaders live kort me en kod man måste skriva in och bla bla bla.... e det liknande på PS3an???

2. OM man nu ska tanka hemm nått som kosstar pengar, finns det nått "köp kort me points" eller nått man kan köpa ?
(( har ej bankomat kort me visa eller liknande =( ))

3. Assasins Creed, kommer det till ps3an???

Tacksamm för svar

Medlem

Vad jag vet så NEJ livetjänsten kostar ingenting. Är bara kortköp som gäller via ps3's onlinestore just nu. På tredje frågan har jag ingen aning

Medlem

Vad har du läst att Assasains Creed inte kommer att släppas på PS3:an? Det här trodde jag i början att det skulle bara släppas till PS3:an. Tvära vindkast...eller bara missförstånd...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

tur att man har båda konsoler, i höst börjar det väl dyka upp fin fina spel till ps3

Inaktiv

Assassins Creed kommer till PS3.

Medlem

assassins creed finns ute nu till ps3.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Kan du vara vänlig och inte svara i 5-6 månader gamla trådar.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Kan du vara vänlig och inte svara i 5-6 månader gamla trådar.

surgubbe


signatur

B lup

Inaktiv
Skrivet av Black_Dimond:

Tjaba.

Har en 360 och funderar starkt på att införskaffa mig en PS3a oxå...

Väntar dock till jag har fått spela Assasins Creed till 360 in ( som jag uppfattat INTE kommer till ps3an??)
Och sen givetvis halo 3

MEN!!! Mina stora frågor över ps3an är:

1. Kosstar "live" nånting? Jag menar kosstar det att kunna lira spel/ tanka hem demos nånting?
(( jag menar på 360in så måste "jag" köpa 3 månaders live kort me en kod man måste skriva in och bla bla bla.... e det liknande på PS3an???

2. OM man nu ska tanka hemm nått som kosstar pengar, finns det nått "köp kort me points" eller nått man kan köpa ?
(( har ej bankomat kort me visa eller liknande =( ))

3. Assasins Creed, kommer det till ps3an???

Tacksamm för svar

nej det finns inga poängkort liknande det till 360 och Wii som du kan handla med på ps3 store.

på ps3 gäller det att ha kredikort, har du inget kreditkort då kan du inget köpa på ps3 store om inte nån annan person betalar för dig med sitt kreditkort.

och det är riktigt uruselt av sony att helt strunta i folk som inte har tillgång till kredikort.

så där tycker iaf jag att sony gör bort sig rejält,
det är lätt för dom med kreditkort att skratta åt det, men dom som är utan blir ju förbannade.

1
Skriv svar