Inaktiv
bra pris?

Hejsan, vet inte hur de är med att nämna andra sajter här så ja undviker det.

Nu till min fråga.
Jag slängde ihop ett ps3 paket med 2 handkontroller o 2 spel på en viss sajt, Priset vart 7558 för hela paketet vilket ja inte tyckte vad så illa. Hur tycker ni?

Inaktiv

Låter vettigt tycker jag
våldsamt snygg avatar du har förressten detroit formationen i tre kronor det är respekt det!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

vartifrån köpte du den? . det var ju billigt det .

Inaktiv
Skrivet av impact:

Låter vettigt tycker jag
våldsamt snygg avatar du har förressten detroit formationen i tre kronor det är respekt det!

tackar

Bara vi blir av med Lilja så är ja nöjd!

Inaktiv
Skrivet av david_dellblom:

vartifrån köpte du den? . det var ju billigt det .

Discshop.se

Inaktiv
Medlem

Man kan i dag köpa en PS3 på Elgiganten på kungsgatan för 4990 kr och då ingår 2 spel, en blue ray film och en extra handkontroll

Medlem
Skrivet av Celebron:

Man kan i dag köpa en PS3 på Elgiganten på kungsgatan för 4990 kr och då ingår 2 spel, en blue ray film och en extra handkontroll

Såg det också, dock till begränsad upplaga. Stört bra pris dock.

Medlem

Jag köpte min ps3:a med 2 kontroller och 2 spel för 4500 kr på expert fast det var den näst sista:).


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Jag köpte min ps3:a med 2 kontroller och 2 spel för 4500 kr på expert fast det var den näst sista:).

borde det inte va 40GB versionen?


signatur

B lup

Inaktiv

Du började tråden 2007-06-25 och då var priset på ditt paket ett bra pris. Fille game lover svarade 2007-11-28, alltså igår. Och nu för tiden är priest betydligt lägre än för 5-6 månader sedan.

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Fille game lover:

Jag köpte min ps3:a med 2 kontroller och 2 spel för 4500 kr på expert fast det var den näst sista:).

borde det inte va 40GB versionen?

Det är 60 gb versionen.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar