Borderlands plåtat

Robot
Medlem
Borderlands plåtat

Ser riktigt trevligt ut

Inaktiv

Dom har verkligen fått till den cellshadeade grafiken. Ser tufft ut.


signatur

dare to be bold

Medlem

Tycker motsatsen, tycker det ser förj*vligt ut. Har aldrig gillat cellshade, tyvärr. Blir väl ett test iallafall, gillar post-apokalyptiska teman.

Medlem

Ser jävligt bra ut. Vet inte om det borde klassas som cel-shading dock, concept-art-shading är väl mer passande.

Medlem

Visst ser det väl bra ut men jag föredrog helt klart utseendet på spelet innan... Har faktiskt ganska höga förhoppningar på detta hur som helst:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Naaw, inte är det väl någon som besöker FZ för de allra senaste nyheterna heller?

Angående spelet så ser det väl ganska najs ut. Diggar konceptet i övrigt iaf så det blir kanske att prova när det väl kommer. Inget man sitter och är hypad över dock.

Inaktiv

Såg framemot detta spel faktiskt, men nu, nej inte nu längre.

Medlem

Jag har varit nyfiken på det här spelet sen jag såg första trailern för läääänge sedan. Men vad har de gjort med grafiken!!?! Tappade ungefär 65% av mitt intresse rakt av! :o(

Medlem

Ser onekligen intressant ut. Påminner en del om Crackdown grafiken på x360.

Inaktiv

ser lovande ut.


signatur

ToMZoN

Medlem

Från början tyckte jag att det såg fult ut, men jag tror att det blir bra i slutändan.
Gillar hur detaljerna blir med Concept Art Style som de kallar det.

Medlem

På Gametrailers står det att borderlands släpps den 30 juni. De e nog för bra för att vara sant.....

1
Skriv svar