PS3-återförsäljare?

Inaktiv
PS3-återförsäljare?

Nån som vet om man ska lämna PS3-konsolen till återförsäljaren om konsolen har cpat sig eller ska man ringa till supporten? Borde ju vara så att man ringer till supporten så att dem hämtar konsolen sen.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

om du köpte det över disk så bege dig till butiken där du köpte.
sklle jag gjort iaf.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Yup skulle gjort same som molotov. Stå på dig också om de försöker slingra sig ur.

Inaktiv

hoppas du inte köpt den på elgiganten,
dom är värst när det gäller att hjälpa till.

iaf när det gäller 360.

siba är dom mest hjälpsamma, iaf när det gäller att få en maskin ersatt.

Medlem

^-- Elgiganten och onoff är min bok helt omöjlig att ha att göra med reparationer och annat. Men håller om att siba brukar vara väldigt tillmötes gående.

Medlem

Mina erfarenheter är precis tvärtom, siba brukar vara helt omöjliga medans elgiganten är hjälpsama och lätta att ha o göra med.

Inaktiv

*fAkkfAcE*

lol du,
om du inte har läst en hel del inlägg här så har samtliga varit att dom som lämnat in sin 360 till elgiganten inte fått den bytt,
dom har skickat den till tyskland.

medans siba har bytt ut direkt,
dom 3 st 360 som vart knas för mig och 2 st för polarn.

polarn hade en 360 core, och när han skulle lämna in den då hade dom inga core kvar, så han fick en premium istället utan extra kostnad.

det är service det.

Medlem

ja enligt lag så är butikerna skyldiga att åtgärda, heter man elgiganten onoff eller siba spelar ingen roll.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

jag fick då nytt direkt över disk på elgiganten när min xbox strulade...har vid andra tillfällen även fått väldigt bra hjälp från elgiganten och skulle vilja ge dem högsta betyg
men jag antar att det kan variera beroende på vart man bor?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Handlar väl mer om vilka personer som jobbar i affären än själva märket på affären. Finns alltid idioter någonstans.

1
Skriv svar