Action Half-Life 2 ute nu

Robot
Medlem
Action Half-Life 2 ute nu

FUCKERS! ursäkta :3

Medlem

WTF?! xD


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Men NEJ! Det ska vara action QUAKE! AQ2!! Annars äre ju inge roligt ;(.

gnu
Medlem

Haha vad gubbarna flyger runt då, ser ju riktigt dumt ut

Medlem

älskade version 4 av AHL1 Ska dra ner detta när jag kommer hem

Inaktiv
Medlem

Det där såg hemskt dåligt ut.

Medlem

Modden fungerar förresten bara man har något Source spel, behöver inte bara HL2.

... efter en snabb test så kändes den väldig oputsad. Klart, kan inte säga att man inte var varnad.

Medlem

LOL, fyfan vad groteskt. Flyger runt som apor!

MFZ
Medlem
Skrivet av Toomsie:

LOL, fyfan vad groteskt. Flyger runt som apor!

haha


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Som alltid i sådana här fall - vad heter låten?

Medlem

Action Quake 2 var det som gällde ju och var först!
Samma när det gäller Team Fortress, Quake TF var ju först!
Varför snackar folk alltid om TFC till HalfLife å Action Half-Life när de bara var halvtaskiga remakes!?

Inaktiv
Medlem

Action HL eller Flying ninja HL?

Medlem

AWSOME!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

coolt, får ladda ner och testa efter jobbet.

Medlem

Nej jag minns inte action half-life, däremot rankar jag nog action quake 2 på första platsen över roligaste multiplayerspelen någonsin!


signatur
Medlem

Nej tack.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Action Quake mm det konceptet borde dom tagit inte ahls bajs! Action unreal var bra :> mmmm action quake

edit hittade inga spelare men det var väldigt väldigt buggigt spel och 10år från färdigt men dom har i alla fall humor :>

Medlem

Om det kommit ett nytt Action Quake (2) så hade jag också blivit jätteglad. Men nu var det inte en ny sådan version som släpptes.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

faan trodde att fz rickrollade oss

Inaktiv

Phew trodde jag skulle bli Rick Rollad och att det inte fanns nån film alls :D.

Medlem

Rätt besviken, bra animationer på vapenena som för övrigt kändes bra i sig självt, men oj vilken tråkig frag fest det var, till och med Gunz var inte lika kanin hoppande + damp.

Kort och gott så dog man snabbt, dödade snabbt, sprang snabbt, flög omkring snabbt å spawnade snabbt, hälften av gångerna i nån annans hagelbrakar siktet för den delen.

Inte som jag minns ettan, men å andra sidan var jag väldigt ung då och vi lirade endast i lan.

Medlem

Det där såg ju skithäftigt ut!!! skrattade lite faktist

Medlem

Minns ettan mycket väl. Sjukt roligt faktiskt :). Detta ser dock inte så bra ut... Men jag testar ändå!

Medlem

men fan sluta klaga på att alla flyger runt som fåglar, har ni glömt hur AHL var? =), persondatorer-kursen användes inte direkt för att lära sig datorer =P


signatur

I have spoken..

Medlem

Det var ju bra, igår fanns det 3 servar med folk i....150+ ping...nu finns det inga haha...Tungt fail

1
Skriv svar