Jak/Ratchet & Clank

Medlem
Jak/Ratchet & Clank

Vilket spel tycker ni är bäst!!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

och i mitt land avslutar vi frågor med ett "?" ni kanske skulle fundera på det därborta också.

Inaktiv

och fikon så behöver man inte clanka ner på någon han frågade nu vilket spel som var bäst av dom och inte din åsikt över att han satte "?" eller inte, så trött på folk som hela tiden måste vara så jobbig i forum när någon frågar nåt

Medlem

Flyttad till Playstation-delen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ratchet är fan överlägset. Har testat något Jak spel och det sög. hehe Lirat igenom dom 3 första Ratchet spelen och hade lika kul med alla.

Medlem

jag tycker att båda är lika bra. Dom första 3 Ratchet and clank spelen var bra men ratchet gladiator va det dåligaste spelet i historien. Dom 3 första Jak and Daxter spelen var också bra men inte Jak x var inte lika bra som jag hadde hoppats.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fik0n:

och i mitt land avslutar vi frågor med ett "?" ni kanske skulle fundera på det därborta också.

I mitt land börjar man meningar med stor bokstav, samt undviker konjunktioner som begynnelseord.

För att hålla mig till topic så anser jag att Ratchet & Clank är bäst. Jag älskar de kreativa vapnen.

Medlem
Skrivet av Dookie:
Skrivet av Fik0n:

och i mitt land avslutar vi frågor med ett "?" ni kanske skulle fundera på det därborta också.

I mitt land börjar man meningar med stor bokstav, samt undviker konjunktioner som begynnelseord.

För att hålla mig till topic så anser jag att Ratchet & Clank är bäst. Jag älskar de kreativa vapnen.

Oj vad uppsmiskad Fik0net blev då

Medlem

måste säga att ratchet och clank är bland det bästa ps3 spelet just nu


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Tekken online är ju knark! 8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar