Spana in kändisar lira Natal

Robot
Medlem
Spana in kändisar lira Natal

Varför whinar folk hela tiden konstant på Natal? Är det för att det är coolt att hata MS eller? Enligt vad jag såg på filmerna såg verkar Natal funka utmärkt även fast det inte är färdigt ännu om det hade varit tvärtom att Sony hade annonserat Natal då hade alla dyrkat det och om MS hade annonserat en motion kontroll som Sony annonserade hade människor whinat sönder angående saker såsom att det är rip off av Nintendo och så vidare.

Erkänn att det ligger något i det jag säger om att det just nu är inne att hata MS i spelvärlden eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Enligt vad jag såg på filmerna såg verkar Natal funka utmärkt även fast det inte är färdigt

Antar att du missade den rejäla fördröjning som uppstod. Hon(Brittany) missade massvis med bollar för att kameran inte hänger med. Dock är det en ej färdig produkt så vi får se hur det slutar. Men än så länge så är det långt ifrån duglig i mina ögon.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag har då aldrig whinat på Natal, jag tappade hakan när jag såg det på live streamen ;). Tror Natal har sjukt stor potential och jag ser verkligen fram emot att se mer av Natal.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

En god utveckling på väg åt ett gott håll. För att kommentera klippen, så känns väl rent spontant den enda ärliga vara Felicia Day. Också den enda jag känner till sedan innan, och jag vet hyfsat att hon är minst lika nördig som en annan. Man har ju blivit rätt så känslig mot sådant där kändissnack annars, folk som blivit så pass vana att alltid ta fram något positivt från något för att se och låta bra, så att det istället bara låter platt och fel.

Hur som, nu är det väl bara det att med Wii och nyligen Sonys kontroller kan man till synes motivera flaxandet. Med Natal ser man bara helt amok ut.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

håller helt med hardboiled, det är nån ny period nu av att verkligen hata MS. Folk nästan ställer in sig på att hata det så även när det kommer något intressant, som Natal t.ex. så går dom emot det ändå. Fuck sony, MS is the real shit!

ps. eller tkr ni verkligen att windows suger?

Medlem
Medlem

Det var intressant, men det känns lite forcerat hur vissa av dem pratar.
Någon annan än jag som märkte att NFL-spelaren fick exakt samma sekvens i Burnout som Zachary Levi?

Medlem

Jag verkligen längtar till Natal alltså...Okey kanske spelen som dem visade är roligt ett tag med att sitta och köra minority report framför tv när man kollar efter nya arkadspel är niceeeee

Medlem

Kände bara till snubbarna från Chuck och Sugar Ray.
Ser kul ut dock.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Hardboiled15:

Enligt vad jag såg på filmerna såg verkar Natal funka utmärkt även fast det inte är färdigt

Antar att du missade den rejäla fördröjning som uppstod. Hon(Brittany) missade massvis med bollar för att kameran inte hänger med. Dock är det en ej färdig produkt så vi får se hur det slutar. Men än så länge så är det långt ifrån duglig i mina ögon.

Det är ju dock fortfarande rejäl fördröjning med nintendos dosor. Med lite finputsande tror jag man kan snabba upp natal rejält. Som sagt, förmodligen ett år kvar innan det släpps.

Medlem
Skrivet av tizfax:

håller helt med hardboiled, det är nån ny period nu av att verkligen hata MS. Folk nästan ställer in sig på att hata det så även när det kommer något intressant, som Natal t.ex. så går dom emot det ändå. Fuck sony, MS is the real shit!

ps. eller tkr ni verkligen att windows suger?

Såklart! ALLT MS gör suger ju stenhårt! Windows är ju det sämsta operativsystemet som någonsin gjorts. Kör bara linux, det går att spela i Wine, de flesta spel fungerar ju faktiskt okej! Och man slipper ju MS, för de är dåliga för att.... hmm..... ja... de är onda helt enkelt!

:roll:

Medlem

Urk.. Xbox360 och ps3 får fan inte bli Wii skit också, ska det inte bli nån hederlig gamepad spelande längre och bara folk med damp eller överkonsumtion av socker som viftar som galningar. Vi som som inte vill vifta då vad händer med oss.

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Urk.. Xbox360 och ps3 får fan inte bli Wii skit också, ska det inte bli nån hederlig gamepad spelande längre och bara folk med damp eller överkonsumtion av socker som viftar som galningar. Vi som som inte vill vifta då vad händer med oss.

exakt! kan jag inte bara få vara tjock om jag vill det?

1
Skriv svar