Bioware bloggar The Old Republic

Robot
Medlem
Bioware bloggar The Old Republic

Hörrö, får vi ingen länk till bloggen?

Avstängd

Klicka på "Prisjägarna"

Medlem

Ja precis... GIEF LINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Jedi är fortfarande det som lockar mest efter KotOR 1 och 2 Herrejävlar vad jag älskar de spelen

Medlem

Mother Superior jump the gun!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Man är ju sugen på att spela prisjägare men när man sitter där och har dragit en level eller två och ser alla sina kompisar köra Jedi/Sith.. ja då blir det nog extremt svårt att inte lägga ner alla ambitiösa planer på att sticka ut från mängden.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Tror nog att Prisjägarna/Troopers kommer bli en klass som är svår att träffa men har lite HP
typ att dem flyger runt i luften och eldar upp folk mm. något jedis kommer ha svårt med?


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Hörrö, får vi ingen länk till bloggen?

Länk till bloggen: Happiness is a warm gun

Medlem

Trodde bountyhunter skulle vara populäraste valet, precis som assassin eller motsvarande brukar vara populärast i fantasy mmo's av vad jag har observerat.

Finner personligen dom mer intressanta men trodde som sagt att man skulle vara en av dom mest vanliga karaktärerna och därmed den mest o-attraktiva för grupp spel osv.

Nu är ju jag personligen föga intresserad av spelet som sådant, men man vet ju aldrig.

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Man är ju sugen på att spela prisjägare men när man sitter där och har dragit en level eller två och ser alla sina kompisar köra Jedi/Sith.. ja då blir det nog extremt svårt att inte lägga ner alla ambitiösa planer på att sticka ut från mängden.

Tänker i exakt samma banor. Skall börja spela som bounty hunter men sedan får man se vad som händer. En sith kommer nog locka rätt hårt. Alternativt köra båda men att levla 2 karaktärer samtidigt har aldrig vart min grej.
Sedan så måste jag erkänna att ranged inte ritkigt är något för mig i vanliga fall vilket talar ännu mer för en sith. Men, jag säger men! Bounty hunters är ju så förbannat coola.

Medlem

Jag blev glad när jag såg Beatles-referensen. Tack för den


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Sithlord for the win!!!

"You don't know the power of the dark side"

Medlem
Skrivet av Glutt:

Tror nog att Prisjägarna/Troopers kommer bli en klass som är svår att träffa men har lite HP
typ att dem flyger runt i luften och eldar upp folk mm. något jedis kommer ha svårt med?

En Jedi/Sith borde ha mindre HP då en Trooper och Prisjägare har rustningar...

Medlem

Evil eller Good, inte så svårt att välja egentligen; men utan "kraften", kan inte Boba Fett göra speciellt mycket, lite inte på filmerna...

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

En Jedi/Sith borde ha mindre HP då en Trooper och Prisjägare har rustningar...

Nej de borde ha mindre Armour (rustningsvärde), HP brukar inte ha med saken att göra.

1
Skriv svar