Robot
Damnation

Vad känner du när någon stjäl din cykel? Vad känner du när någon repar lacken på din bil? Vad känner du när någon snor marsipanrosen från din födelsedagstårta? Ja, vad känner vi för Damnation?

#gears-of-war, #codemasters, #blue-omega-entertainment


Medlem
Damnation i testlabbet

Note to self: Undvik.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tråkigt att höra, såg ju nästan fram emot spelet, iof mäst för MP'ns skull, vilket jag inte kunde läsa något om.

Medlem

Tråkigt, kunde ha blivit något.

Medlem

Tycker Harpa alltid är lite för hård! Vet dock inget om detta spel, så jag får nog lita på han iaf...

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Tråkigt att höra, såg ju nästan fram emot spelet, iof mäst för MP'ns skull, vilket jag inte kunde läsa något om.

Det var snudd på omöjligt att få till en spelstund i MP.

1. Nästan ingen online.

2. Nivåerna var väldigt stora och om två personer redan spelar så måste man vänta tills rundan är över - om de hittar varandra.

Jag såg också fram emot det här spelet efter diverse trailers och utgivarsnack.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Låter som ett riktigt höjdarspel. :crazy:

Avstängd
Medlem

fan vilket skräp


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Den sågningen hette duga!

Medlem
Medlem

Vänta... han orkade alltså spela ett par timmar? Jag klarade inte mer än 5 minuter.


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av burkmopp:

Tråkigt att höra, såg ju nästan fram emot spelet, iof mäst för MP'ns skull, vilket jag inte kunde läsa något om.

Det var snudd på omöjligt att få till en spelstund i MP.

1. Nästan ingen online.

2. Nivåerna var väldigt stora och om två personer redan spelar så måste man vänta tills rundan är över - om de hittar varandra.

Jag såg också fram emot det här spelet efter diverse trailers och utgivarsnack.

Tråkigt å höra. Men det förklarar ju varför den punkten inte togs upp.

Skrivet av genon:

Vänta... han orkade alltså spela ett par timmar? Jag klarade inte mer än 5 minuter.

Det är hans jobb.

Inaktiv

Håller med recensionen till 100% Jag spelade i fem minuter sen avinstallerade jag och slängde skiten

Inaktiv

Jag fick låna spelet av en god vän som var exakt lika missnöjd, jag förstod varför när jag provade det.

Vissa karaktärer är ungefär som pampiga bimbos....

Fina att titta på, men fan inget jag vill ha med hem, igen....

Medlem

Det här spelet är riktigt tråkigt enda pluset är väll grafiken.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

så i princip allt som gör ett spel bra fattas ? haha vafan är detta.

Inaktiv

Harpa är hård och minst sagt rättvis. Det bästa är ju att han och Calle blandar in humor i det hela. Favoriter.


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

"Efter att ha spelat Damnation några timmar såg Clint Eastwood inte längre någon annan utväg..."

Hihi

Medlem

fan också, jag har som har förbeställt de


signatur

Remember, remember, the fifth of November.

Inaktiv
Skrivet av Jockemon:

fan också, jag har som har förbeställt de

Att döma av recensionen så anser jag att detta tips gör sin rätt här: AVBOKA AVBOKA AVBOKA NU FÖR FAN!


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Testade också spelet och jag kan väl skryta med att jag klarade ca 10 minuter innan avinstallation! Det här spelet var ju verkligen ett lågvattenmärke. Speciellt med tanke på hur dem själv hypade spelet i alla videos, måste även medge att det såg rätt bra ut. Men när man väl testat spelet vill man bara trycka in en slang genom näsan och suga ut allt som finns därinne gällande spelet. Eller om man så vill, införskaffa en burk penicillin som botar efter några dagar.

Vet dock inte vilket som är smärtsammast

Medlem

Haha, så underbar sågning, dock synd på ett spel med så stor potential att verkligen bli något. I alla fall, tack för underhållande läsning, Harpa!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

sågad i 1000 bitar.

Jh
Medlem

Hihi.. vilken sågning. Bäst att undvika.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

Haha 1/5?!?! trodde inte det skulle få en etta

Medlem

Wow, nu är jag riktigt glad att jag inte förbokade det. Var nära att göra det, men jag har så många andra spel som "måste" spelas igenom först. Nu kan jag stryka det från listan.

Medlem
Skrivet av Krigshot:

Haha 1/5?!?! trodde inte det skulle få en etta

Jo, det satt där och vägde mellan 0/1.

Men grafiken är inte värd en 0:a, plattformandet är inte värt en nolla. Det finns lite grejor som höjer det från en nolla. Det är inte ospelbart, det är bara horribelt tråkigt. Och nästan ospelbart


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Det låter troligt, hela recensionen alltså...

Medlem

Pratar vi "Daikatana" dåligt eller?

12
Skriv svar