Medlem
Sup Com

Hej alla Fz:are!

Sökte härom dan på webhallen efter fynd och hittade Supreme Commander för 69 spänn!

Är det många av er som ännu kör det?

Den har ju snart ett år på nacken och man hör aldrig några nyheter om det :/

Har kört demot väldans mycket, otroligt bra Strategi men har inte idas köpa det pga Skräpig Dator


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

joo, finns säkerligen en hel del som spelar, vet inte ifall det är bättre att köpa Supcom gold istället dock.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Forged Alliance ändrade dock ganska mycket, t.ex. Mass Fabricators flyttade från T1 till T2 :/

Dock ett plus med Forged är att Datorn kan fuska, kan ge många långa och sköna strider

Jag håller nog mer på Vanilla Supcom


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Inaktiv

Jag kan säga att det är mer värt att lägga pengarna på gold edition eftersom spelet kostar 217 inkl frakt hos spelbutiken.

Medans om du köper båda spelen var för sig så kommer du minst att betala 350kr.

beställde själv Gold edition nyss:D

Medlem

Nice

Cybran for the win!!


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Sedan är det väl lite mer ändringar på HUD osv i Forged Alliance?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Sedan är det väl lite mer ändringar på HUD osv i Forged Alliance?

Forged Alliance balanserade upp spelet lite bättre och optimerade prestandakraven.


signatur

Dryg och bitter.

Inaktiv

Sup Com äger alla andra strategispel, benhårt rätt in i märgen.
Med Forged Alliance blir det ännu bättre


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem

Kibb spelar det, Makka spelar väll det också.

Inaktiv

Supreme Commander regerar stenhårt. Forged Alliance är dock att rekommendera för bästa spelupplevelse. Utan tillägget så blir alla matcher ett race till Tech2 tyvär.

Summan av kanelbullen är alltså att du SKA köpa spelet. Omedelbums!

Inaktiv
Skrivet av Kibb:

Supreme Commander regerar stenhårt. Forged Alliance är dock att rekommendera för bästa spelupplevelse. Utan tillägget så blir alla matcher ett race till Tech2 tyvär.

Summan av kanelbullen är alltså att du SKA köpa spelet. Omedelbums!

Provade på demot som de hade här på fz. testade detta på min gamla dator som knappt klarar av spelet på Low, men spelet såg inte så roligt ut , kanske pga av den dåliga grafiken och den stora svarta ramen som täcker 1/3 av skärmen.

Men jag får se hur det blir när jag testar fullversionen på min nya dator:P

Inaktiv

Ja, Supreme Commander utan Forged Alliance gör att hela UIn blir jäkligt stor. Onödigt stor tyvär.

Medlem

Stor?

Man kan ju ändra UI:n i SupCom


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Inaktiv

Jasså? Visste jag faktiskt inte.

Medlem

Gick att göra efter någon patch till vanilla supcom, minns inte exakt hur nu dock, men var det inte bara plus/minus på keypaden eller nåt sånt?

Medlem

Har för mig att man skulle hålla i Shift och sen klicka på nått...


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Är det någon som vet huruvida SupCom med expansion skulle gå att köra utan massa lagg på en burk med Pentium 4 3.2 GHz, Geforce 6800 och 2 gig minne?

Vill ha spelet, men inte om det skulle lagga som tusan på datorn.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Det bör gå ganska smärtfritt. Det kräver dock en massa processorkraft. Men om du inte måste maxa alla inställningar ska det vara lugnt.

Medlem

Hmm...kanske ska köpa det innan jag skaffar ny dator då ... Det kostar ju inte mycket nuförtiden


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

det är superkalas! grymmaste RTS sedan COH

Medlem

Läste någonstans att det ska komma ett till Expansion till SupCom, Supreme commander: Experimentals någonting...


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Inaktiv

Fick i Sup Com för 30 kr idag på E-Center Söderhamn

1
Skriv svar