Ni vann Infamous-tävlingen

Robot
Medlem
Ni vann Infamous-tävlingen

Gratulerar!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Avstängd

Ingen lycka denna gång heller

Inaktiv

Vinnarens motivation var ju allt annat än bra iallafall..


signatur

Get dead or get rich trying.

Medlem

Tyckte att det var en riktig höjdarmotivation som vann! Fyndig och bra!

Grattis!

Medlem

Fyndig, jatack, jag skrev ungefär samma sak fast med annat ordval. Jätteoriginellt

Medlem
Skrivet av AccoWand:

Vinnarens motivation var ju allt annat än bra iallafall..

Snälla skriv en bättre!!! Jag ber dig!

Medlem

Grattis. Vinnarens motivation var ju klockren. slog mitt bidrag med hästlängder iaf.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Man får väl gratulera


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Congratz till ett fantastiskt spel och fina skor!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av AccoWand:

Vinnarens motivation var ju allt annat än bra iallafall..

Snälla skriv en bättre!!! Jag ber dig!

För att jag är en hederlig och hårt arbetande medborgare som inte skor sig på andra? GHAAHUIHIUHAHAUIHA!11!!


signatur
Medlem

Man vet aldrig om man ska skriva ett "seriöst" eller ett skämtsamt svar i FZs utslagsfrågor... Typiskt FZ.

Riktigt bra svar från Martin dock!

Inaktiv

Blä, tyckte att "Rövslickande för att lättare klirra utslagsfrågorna" var perfekt.


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

Haha! Tur som fan att jag inte väntade på svaret på denna tävling! Istället köpte jag inFAMOUS för 500kr samma dag det släpptes och spelat det sedan dess!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Redaktör
Skrivet av AstroCreep:

Man vet aldrig om man ska skriva ett "seriöst" eller ett skämtsamt svar i FZs utslagsfrågor... Typiskt FZ.

Det vet inte juryn heller, vilket är anledningen till att det inte står med som krav. Fantasi och originalitet brukar gå hem, oavsett om det är skämtsamt elller inte.


signatur
Medlem

Snyggt att vinnaren skrev nästintill exakt samma som jag (ett par ord annorlunda, men i princip samma)

Medlem

Snacka om att snubbla på mållinjen .. Vinnaren vann på "Jag styr nu era tankar. Läs och lyd min text: Den här killen skall utnämnas till vinnare!", och jag skrev "Kraften att styra FZs tävlingsjury!". Fast det verkar ju ha varit ett par till som körde på samma linje

jaja, då får jag väl köpa det istället då

Grattis vinnarna!

Skrivet av Remus:

Haha! Tur som fan att jag inte väntade på svaret på denna tävling! Istället köpte jag inFAMOUS för 500kr samma dag det släpptes och spelat det sedan dess!

Vardå? Hittar det endast för 550 ... Elgiganten/mediamarkt kanske?

Medlem

Köpte det hos Siba för 500kr! Kanske var special erbjudande! Jag gör aldrig några dåliga köp! kanske är borta nu! Skynda och fynda!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Man vet aldrig om man ska skriva ett "seriöst" eller ett skämtsamt svar i FZs utslagsfrågor... Typiskt FZ.

Riktigt bra svar från Martin dock!

Ett bra alternativ vinner alltid, även om personen ifråga är en riktig joker eller Carl Bildt.
Jag skrattade åt det vinnande svaret iallafall, jag hoppas verkligen att personen som vann fixar en bild på dom skor h*n har gjort till sig själv nu, och slänger upp här

Grattis till er som vann, speciellt första-priset!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar