Medlem
CoH fusk

Nu har jag spelat tillräkligt många matcher där jag är på väg att vinna när motståndaren/måtståndarna hoppar av och jag blir förloraren!!??
Varför ändrar inte relic den "buggen"?
Hela spelglädjen försvinner ju.
"Oj jag är på väg att förlora då hoppar jag av och ser till att motståndaren får en förlust han också"!!

Medlem

Skicka replay och screenshot till community@relic.com om det händer igen. Förhopningsvis får du drophackern bannad, men det finns inte mycket annat du kan göra...

Men folk med högre ranks dophackar inte så stiger du i rank så kommer det inte hända ofta, är lvl 9 och har inte blivit drophackad någon gång under de senaste 30 matcherna. Kör 1v1, sägs vara vanligare i 2v2.

Medlem

Jag har försökt att hitta nåt ställe där man kan kontakta Relic men hittar inget!

Det jag inte förstår är varför jag förlorar när andra lämnar spelet. Det är ju dom som ger upp och vilken människa som helst borde väl logiskt sätt tycka att segern ska tillfalla mig!?

Inaktiv

Det är ett mycket dåligt system Relic har använt för multiplayer delen tyvärr!

Inaktiv

Tjo alla glada spelnördar xD

Jag och en kompis försöker få igång CoH över lan, men problemet är att vi inte hittar varandras server via Hamachi. Vi båda har patchat alltihop, men ingen lycka.

Och ja, vi har direkt förbindelse på hamachi, so no need to worry.

Någon som har någon idé?

Medlem
Skrivet av No-one-Knows:

Tjo alla glada spelnördar xD

Jag och en kompis försöker få igång CoH över lan, men problemet är att vi inte hittar varandras server via Hamachi. Vi båda har patchat alltihop, men ingen lycka.

Och ja, vi har direkt förbindelse på hamachi, so no need to worry.

Någon som har någon idé?

Köp orginalet och spela online?

Inaktiv

håller med föregående talare. Spelet är värt pengarna!

Medlem
Skrivet av Hammar:

håller med föregående talare. Spelet är värt pengarna!

kan inte halla med langre spelet ar fostort nerfed to death men man ska kopa orginal anda

sitter pa jobbet bara engelskt tbord

Medlem

Äsch spelet är fortfarande bra och kommande patch verkar lovande. Det kostar inte mycket nuförtiden, jag tror jag såg spelet och expansionen för 99kr st på EBgames.

Inaktiv

bara jag som upplever att spelet kan flippa ur ibland?

körde lite lan igår mot datorn, jag o en polare, 2vs2, våra tanks och anti tank trupper missade hela tiden, miss miss miss miss så man undrar vad dom håller på med, o våra tanks ignorerade stopp kommandot och kör bara rakt fram och blir då träffade bakifrån

kan tillägga att datorns träffsäkerhet var skitbra så vi blev fett ägda

Inaktiv

med andra ord hade ni inte tillräckligt mycket veterency på era gubbar

1
Skriv svar