CoH: OF - gliders

Medlem
CoH: OF - gliders

Har precis skaffat OF och håller på att testa de nya armeerna.

Har stött på ett problem med britterna; jag kan inte använda gliders, alltså de finns där med de är oanvändbara, det står att det kräver en gliderr som är på väg...eller nåt sånt. Men hur får man in en glider då?

eller rättar sagt hur använder man gliders?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Man trycker på markeena och så kan man välja vilken riktning den ska landa på

Medlem

jo, men jag kan inte trycka på märkena, de är "greyed-out", står "requires glider on approach"...hur får jag fram en glider?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

1. välj royal commandos som doktrin
2. tjäna ihop command points så du kan välja gliders med commandos
3. spara ihop tillräckligt med manpower. 560 eller något sådant är det som krävs.
4. Gliders kan du släppar var du vill på kartan förutom fiendens bas för det tog Relic bort för några patchar sedan.

När du har släppt en glider får du vänta tills den har så kallat "RECHARGE" och det kan ta sin lilla tid.

Medlem

hmm, ok. Jag ska testa detta, men det var nog så jag gjorde sist. Kan vara att det står fel bara.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ibland kan det ju va så att din glider inte hinner landa förns den blir ner skjuten av fiendens anti-air. Tyskarnas Puma bilar kan ju skjuta ner gliders.

Medlem

Beror på om du menar i singleplayer, du kanske msåte möta visa objectives eller landa på vissa ställen. I övrigt så är det som Korpralens äger

Medlem

När jag frågade så gällde det skirmish, SP. Jag har inte kört med britterna online än. Tänkte jag skulle lära mig armeerna först.

Jag får testa igen


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Har du uppdaterat spelet? Kan kanske avhjälpa något problem.


signatur

Videomupp

Medlem

jo, jag har senaste versionen. Finns inte mycket val om man kör online...plus att man inte kan logga in ens om man inte patchar.
(Jag vet att det finns vägar runt det, men varför inte patcha?)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tänkte eftersom du körde skirmish om detv ar så långt dina äventyr i OF tagit dig, men då var det inte det heller ^_^


signatur

Videomupp

1
Skriv svar