CoH: OF - storlek?

Medlem
CoH: OF - storlek?

det står att Oppossing Fronts tar 9 gig...CoH tar 6 gig betyder det att om man installerar båda så skulle de ta 15 gig? eller delar de vissa resurser?

Har lite ont om plats så jag vill gärna veta detta innan man rensar i onödan...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

om du inte har installerat på separata ställen så är company heroes opposing fronts och company of heroes samma spel och tar då alltså totalt 9 gig.

Medlem

hmm, den tar ju visserligen bort din tidigare CoH-installation när du installerar CoH: OF så det blir bara en 9gb stor CoH: OF installation kvar sedan.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Så den tar 9 gig oavsett hur man installerar den? så expansionen innehåller redan allt som grundspelet har, men man kan inte komma åt det om man inte har det? kanske samma sak med CoH patchat med de senaste patcharna (2+ gig patch)?

oavsett så tycker jag att det är värt att testa, är ju rätt billigt numera.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

har du redan vanliga CoH installerat så tas det bort, men när du sedan Startar CoH:OF så måste du aktivera CoH:OF med hjälp av dess medföljande nyckel för att få tillgång till nytt content, är väl tvärtom annars antar jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

ok, låter vettigt. Spelet är på väg, kanske får det senare idag.

Men har man ett sånt system så är det konstigt att ingen har knäckt det, och låst upp allt...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

ok, låter vettigt. Spelet är på väg, kanske får det senare idag.

Men har man ett sånt system så är det konstigt att ingen har knäckt det, och låst upp allt...

tja, det beror på att spelet låses upp över nätet, matar du in en ogiltig nyckel blir du bannad från Relic Online.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Såg det sen när jag skulle skriva in nyckeln. Hade varit kosntigt om de inte hade haft nåt sånt system.

Men jag fick ändå avsinstallera CoH och installera OF, tydligen kommer inte allt med annars


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar