EA: Inga fler Gudfadern-spel

Robot
Inaktiv
EA: Inga fler Gudfadern-spel

Om man nu måste släppa dessa usla spel kan man gott ta ett annat namn, typ Mobsters eller något så man slipper svärta ner filmklassikerna ännu mera.

Självklart kommer det en tredjedå det är EA vi snackar om..


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Gillade faktiskt både ettan och tvåan så för min del får de gärna släppa en trea:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Thank god!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

yees


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Har inte testat tvåan, så jag vet inte. Ettan tyckte jag om väldigt mycket, dock.

Tror man klarar sig utan en trea.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Klart att det kommer en trea nångång i framtiden


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Inaktiv

det första jag tänkte och sa när jag såg rubriken: YEEEESSS!!!!!!!!!

Medlem

Skitsnack. Detta har dom sagt om Need For Speed-serien ett flertal gånger också. EA i ett nötskal.

Medlem

vilar? gudfadern 2 är ju bland det mest innehållslösa någonsin! avancerat som ett playstation1-spel ungefär


signatur

//monster

Medlem

Skitspel


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Filmlicensspel... vad kan det bli om inte skit? Finns det NÅGOT spel baserat på en film som verkligen varit bra? O.o

Inaktiv
Skrivet av Exxo:

Filmlicensspel... vad kan det bli om inte skit? Finns det NÅGOT spel baserat på en film som verkligen varit bra? O.o

Första Riddick-spelet tyckte jag var väldigt bra.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Good riddance!

Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Exxo:

Filmlicensspel... vad kan det bli om inte skit? Finns det NÅGOT spel baserat på en film som verkligen varit bra? O.o

Första Riddick-spelet tyckte jag var väldigt bra.

Yep, första Riddick-spelet var bra Kan ju dock inte säga samma sak om det andra

Medlem

woho, slipper man kanske spelen mera då....


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Oh noes! Skam på torra land. Ve o fasa.

Eller inte.

Medlem

Har inte testat 2:an men däremot så har jag 1:an som jag tyckte var väldigt bra. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Medlem
Medlem

Bra nyhet. Tvåan är ju bara så tragiskt dåligt.

Medlem

De skulle lagt av efter 1:an, inget de gjorde där var något som Mafia inte gjort tidigare....

Nu väntar vi bara på Mafia II då...

Inaktiv

Har EA producerat något som inte varit en film tidigare?

Medlem

Både ettan och tvåan sög, så jag lär inte bli så där super besviken över detta!?

Skrivet av Exxo:

Filmlicensspel... vad kan det bli om inte skit? Finns det NÅGOT spel baserat på en film som verkligen varit bra? O.o

Joo det finns några faktist, nyligen släppta X-Men Origins Wolverine är ett bra exempel på bra film baserat spel... Finns några till...Fast inte många.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

inte för att jag sattit mig inte i nått av godfather spelen, men jag tyckte det var rent skräp.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Gillade faktiskt både 1:an och 2:an,hoppas det kommer en tredje.

Medlem

Thank you, Jesus! Inga mer gudfadern-skitspel!

1
Skriv svar