Forza-teamet: Ingen kan tävla med oss

Robot
Medlem
Forza-teamet: Ingen kan tävla med oss

Kan inget annat än hålla med att dom har slutat utvecklas.. är samma känsla som i GT3.

Medlem

Hahahahahahahahahaha! Sjukt cocky. Vilken pajas, att han ens orkar.

I sense that his comments will give him a huge back-fire in the very near future.


signatur

// Peace

Medlem

Jag tycker inte att Gran Turismo behöver utvecklas så mkt mer än grafikmässigt + nya bilar och maps. Har bara kört 4:an men det är det bästa bilspel jag satt tänderna i. Känslan är ju helt sjuk

Inaktiv
Skrivet av halomaki:

Hahahahahahahahahaha! Sjukt cocky. Vilken pajas, att han ens orkar.

I sense that his comments will give him a huge back-fire in the very near future.

Med tanke på din reaktion så verkar det som att du tog illa vid, undrar varför..?

Då jag spelat GT1-4 samt Forza 2 tycker jag det känns rätt självklart, bägge är riktigt bra serier. Vilken av de som är bäst betyder mindre betydelse då riktiga gamers köper spel oberoende av vilket system de körs på.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Medlem

Pfft dryga jävlar.
Har spelat massa forza och nu gt5p med min g25, g25 är sjukt mycket bättre inte minst snyggare och skönare känsla.

Roligt när folk är kaxiga när dom inte har någonting att komma med.
Som typ när driver 3 utvecklarna trashade Rockstar sedan var driver 3 en sjuk flopp hahaha

Medlem

Största nackdelen med GT serien är bristen på skador och att det verkar ta sjukt lång tid att utveckla.
Prologue trodde jag skulle vara ett minisläpp strax innan. Nu tycker jag personligen
att det gått lite vä lång tid.
Men kommer nog att köpa GT5 om det får bra betyg sen ändå.
Dock inte till fullpris kanske.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av halomaki:

Hahahahahahahahahaha! Sjukt cocky. Vilken pajas, att han ens orkar.

I sense that his comments will give him a huge back-fire in the very near future.

Med tanke på din reaktion så verkar det som att du tog illa vid, undrar varför..?

Då jag spelat GT1-4 samt Forza 2 tycker jag det känns rätt självklart, bägge är riktigt bra serier. Vilken av de som är bäst betyder mindre betydelse då riktiga gamers köper spel oberoende av vilket system de körs på.

Jag visste att ett sådant inlägg skulle komma, tack, du gjorde min dag.

Med tanke på min reaktion så har du absolut inget att komma med. Du vet för det första inte vad jag har spelat eller vilka konsoler jag äger.

Det jag hävdade med mitt inlägg var att Dan Greenwalt är väldigt stor i orden.

Sluta anta saker du inte har en blekaste aning om.

Tack återigen.


signatur

// Peace

Inaktiv
Skrivet av halomaki:
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av halomaki:

Hahahahahahahahahaha! Sjukt cocky. Vilken pajas, att han ens orkar.

I sense that his comments will give him a huge back-fire in the very near future.

Med tanke på din reaktion så verkar det som att du tog illa vid, undrar varför..?

Då jag spelat GT1-4 samt Forza 2 tycker jag det känns rätt självklart, bägge är riktigt bra serier. Vilken av de som är bäst betyder mindre betydelse då riktiga gamers köper spel oberoende av vilket system de körs på.

Jag visste att ett sådant inlägg skulle komma, tack, du gjorde min dag.

Med tanke på min reaktion så har du absolut inget att komma med. Du vet för det första inte vad jag har spelat eller vilka konsoler jag äger.

Det jag hävdade med mitt inlägg var att Dan Greenwalt är väldigt stor i orden.

Sluta anta saker du inte har en blekaste aning om.

Tack återigen.

Tack detsamma.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

lol Forza är ju bara ett leksaks spel som ingen tar på allvar. Dom inser själva att dom ligger så långt efter GT att dom måste ta till såna här uttalanden för att hävda sig. Snacka om lågvatten märke, patetiskt...


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av halomaki:
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av halomaki:

Hahahahahahahahahaha! Sjukt cocky. Vilken pajas, att han ens orkar.

I sense that his comments will give him a huge back-fire in the very near future.

Med tanke på din reaktion så verkar det som att du tog illa vid, undrar varför..?

Då jag spelat GT1-4 samt Forza 2 tycker jag det känns rätt självklart, bägge är riktigt bra serier. Vilken av de som är bäst betyder mindre betydelse då riktiga gamers köper spel oberoende av vilket system de körs på.

Jag visste att ett sådant inlägg skulle komma, tack, du gjorde min dag.

Med tanke på min reaktion så har du absolut inget att komma med. Du vet för det första inte vad jag har spelat eller vilka konsoler jag äger.

Det jag hävdade med mitt inlägg var att Dan Greenwalt är väldigt stor i orden.

Sluta anta saker du inte har en blekaste aning om.

Tack återigen.

Tack detsamma.

Varsågod.


signatur

// Peace

Medlem

Frågan är ju vad PD har för sig, snacka om att göra sig en 3D Realms. Ska det verkligen ta 4-5år att utveckla ett bilspel? Microsoft har ju släppt 2spel medans PD släppt 1. Och man kan ju tänka sig att Microsoft hinner släppa Forza 3 och börjar arbeta på Forza 4 innan GT5 har kommit ut.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Frågan är ju vad PD har för sig, snacka om att göra sig en 3D Realms. Ska det verkligen ta 4-5år att utveckla ett bilspel? Microsoft har ju släppt 2spel medans PD släppt 1. Och man kan ju tänka sig att Microsoft hinner släppa Forza 3 och börjar arbeta på Forza 4 innan GT5 har kommit ut.

Att jämföra med 3D Realms är väl att ta i? Blizzard har också gjort en 3D Realms, dom har ju hållt på hur länge som helst med Starcraft 2? Dåligt argument tycker jag iaf? Kvantitet vs Kvalitet.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Jag tycker nog att Forza 2 är lite bättre än GT 5p. Det är något med körkänslan som saknas och vad jag kan minnas så kändes inte som att jag alltid hade full kontroll på gasen utan att spelet begränsade hur mycket jag fick gasa. Sedan har väl alla olika smak. Jag gillar tex inte ljuden och musiken i Gt5p de är väldigt japanska. Jag hoppas får vår skull att båda dessa spelen blir grymt bra så vi får grym racing.

Medlem
Skrivet av Sito:

lol Forza är ju bara ett leksaks spel som ingen tar på allvar. Dom inser själva att dom ligger så långt efter GT att dom måste ta till såna här uttalanden för att hävda sig. Snacka om lågvatten märke, patetiskt...

Leksaks-spel? Du har inte tänkt på hur enormt djupt Forza 2 är? Iofs är inte såna där uttalanden speciellt ovanliga hos dig...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

hmm finns en GT5 trailer tillgänglig nu på PSN, den visar upp lite godis, så som att hela WRC circusen och Nascar kommer att vara med GT5.. och ja rally bilarna visar skador!
..man får se en liten snutt utav Nordslingan också..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

nån som inte kan rösta ?
Omröstningen kunde inte hittas. Den kanske inte har startats ännu

Medlem
Skrivet av Sito:

lol Forza är ju bara ett leksaks spel som ingen tar på allvar. Dom inser själva att dom ligger så långt efter GT att dom måste ta till såna här uttalanden för att hävda sig. Snacka om lågvatten märke, patetiskt...

Bilfantaster i min vänskapskrets föredrar Forza serien framför GT serien. Så har du lirat Forza eller har du bara förefattade meningar?

Enligt din gamertag så har du aldrig lirat forza 2, antar att du bara lirat hos en kompis korta stunder eller inte alls?

Medlem

Jag är trogen GT fan, har spelat både Forza 1 och 2 men dom fick inte mig lika intresserad som GT-spelen har gjort.
Har dock inte testat GT5p eftersom jag inte har nån PS3 så kan inte yttra mig om hur GT5 känns just nu.

Och omröstningen fungerar inte.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Kommer det G25 stöd till Xbox 360 så kommer det bli en jämn fight mellan GT och Forza.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

nån som inte kan rösta ?
Omröstningen kunde inte hittas. Den kanske inte har startats ännu

Blir samma för mig.

MFZ
Medlem

som tidigare nämnt, om ms bara kan ta och bete sig som folk och ge stöd till andra tillverkare med drivrutiner till rattar etc (g25 någon?), så kanske forza skulle va lite roligare, men att spela med ms´s egna ratt känns som att torka sig med sandpapper. det må göra jobbet, men inte fan ere skönt.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Går ju inte direkt jämföra eftersom spelen är för varsin konsol...

Inaktiv
Skrivet av MillStrike:

Går ju inte direkt jämföra eftersom spelen är för varsin konsol...

Spelen ska jämföras för vad det är för spel, dvs motorsport av olika slag, inte för vilken konsol det tillhör.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Sito:

lol Forza är ju bara ett leksaks spel som ingen tar på allvar. Dom inser själva att dom ligger så långt efter GT att dom måste ta till såna här uttalanden för att hävda sig. Snacka om lågvatten märke, patetiskt...

Leksaks-spel? Du har inte tänkt på hur enormt djupt Forza 2 är? Iofs är inte såna där uttalanden speciellt ovanliga hos dig...

Forza 2... DJUPT? *asg*

Det var nog dagens roligaste än så länge. Nej jag är inget fan av Gran Turismo... och inte Forza heller. Tycker båda serierna är roliga att spela.

Medlem

Sito är en av de största PS3-fanboys som finns så inte så konstigt att han kommer och säger något sådant i en nyhet om ett xbox spel

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

Sito är en av de största PS3-fanboys som finns så inte så konstigt att han kommer och säger något sådant i en nyhet om ett xbox spel

Mm håller med. Han whinar i varje tråd.

Ontopic : Vi kan inte jämföra spelet. Först måste båda spelen släppas. Skulle vara roligt om Fz kunde jämföra dom båda, om det går?

Aja jag tänker iaf inskaffa Forza 3!

Medlem

Spelat GT5: Prologue och måste säga att körkänslan och känslan rent allmänt är bättre i Forza 2, första Forza var dock ganska trist. Det intressanta med GT5 är ju dock att dom kommer kränga in nascar och rally också och får dom till känslan där, som colin mcrae-spelen förlorade för länge sen, så kan det ju vara värt litegrann iaf. Skademodeller på alla bilar vore trevligt. Kan dock hålla med om att när det kommer till körkänsla har GT inte utvecklats något vidare mycket, lite skönare körkänsla skulle dom allt kunna få till, speciellt om huvudkillen bakom spelet säger sig vara en riktig bilentusiast.

Medlem

Jag längtar efter att få köra min Toyota GT-one i förar "view" :heart: (om den finns med alltså)

Btw, http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=JLbSu72pzB0 De där kallar jag att utvecklas

123
Skriv svar