Disney's World in Conflict....

Medlem
Disney's World in Conflict....

Lite roligt då jag 'traskade' över till Webhallen för att köpa Rome total war gold edition och World in conflict. När jag kommer hem börjar min brorsa installera Rome medans jag packar upp WIC. Då jag till min stora förvåning hittar "Disney Pixar's Bilar, Spelet"....Jag trodde det var ett demo som följde med men märkte att företaget inte har någon som helst koppling till Disney eller THQ. Det andra som följde med var en 10 dagars trial till spelet. Så jag lämnade tillbaka spelet och så var det slut på lagret så besviken går jag hem med 199:- kr. Det som jag har funderat på var hur det gick till. Spelet var redan inplastat...hm

Aja så länge inte Webhallen tror att det var jag som la dit det själv så är jag nöjd


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Men fick du ingen kompensation? De borde de ju ge dig, även om det inte är deras fel så har de sålt det och du råkat ut för det.
Jag tycker du ska skriva/ringa och klaga! även om det bara är 199:- så ska de inte tro att sånt här är ok!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Fick tillbaks pengarna som tur är


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

LoL


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar