Helgens digitala erbjudanden vecka 23

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 23

Jag undrar hur den här nyheten hänger ihop med hästen på bilden. ^^

(Inlägget skrevs innan nyheten publicerades. )


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hur fan hittar du dom här Zelaxe?

Medlem

Sommaren är räddad, Penumbra Collection taget

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Jag undrar hur den här nyheten hänger ihop med hästen på bilden. ^^

(Inlägget skrevs innan nyheten publicerades. )

Fin häst - Fina deals?

Medlem

Rise of the Triad och Shadow Warrior :heart:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Drygt att CSN är sega och man inte får pengar förens på måndag. Kanske går att fixa direkt efter midnatt då dem säkert går efter USA tider eller något.

Medlem

en mindre häst!

Medlem

Penumbra blir nog ett köp, även om jag inte är så mycket för skräckspel.

Medlem

bra pris på assasins.

Medlem

Blev sugen på penumbra efter att kollat på lite videos, ser as roligt ut.. ( Älskar att testa, tänka och utforska )


signatur

Wai

Medlem

Steam:
50% på Unreal Tournament 3 (nu 10 euro)
50% på Unreal Deal Pack (nu 20 euro)
Båda är t.o.m 7:e Juni

Unreal Deal Pack = UT:GotY Edition, UT3, UT2004: Editors choice edition, Unreal Gold, Unreal 2: The Awakening,


signatur

Korvspad.

Medlem

Det här är världens bästa sammanställning.
Penumbra köptes direkt!

Medlem

ok, alla som inte kört penumbra bör köpa det nu, ruggigt bra spel. black plague är bäst!

nj
Medlem

King's Bounty: The Legend är ett ruggigt trevligt spel för det priset, rekommenderas helt klart för de som inte köpte det senaste GamersGate sålde det för 10 euro.

Medlem

Penumbra Collection blev det den här helgen, damn you Steam! Stealing my coins every weekend!

Medlem

passa på å testa penumbra ni som inte gjort det. underbara spel

Medlem

Köp Splinter cell för fan:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Penumbra Collection ska definitivt införskaffas. Härligt med dessa reahelger på Steam.


signatur

dare to be bold

Inaktiv

Steam har ju haft dessa erbjudanden hela veckan?

Men som sagt, det är "helgen" enligt Fz. Bra sammanfattning iaf!

Medlem

Penumbra Collection? Serien består ju av 3 spel vilka alla går att köpa på Gamestop för sammanlagt 99kr (i en box). Tror att jag köper den istället.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Penumbra Collection? Serien består ju av 3 spel vilka alla går att köpa på Gamestop för sammanlgt 99kr (i en box). Tror att jag köper den istället.

Men det kostar halva priset på Steam. Black Plague inkluderar nämligen Requim.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Penumbra collection GET!

50 spänn, helt ok. Men hur mkt man vågar spela det är en annan sak

Medlem

Hittade ett jävligt nice erbjudande via [http://aiononline.se]

Aion online betatillgång/pre-order erbjudande för 50 kr finns tydligen bara som stand alone grej på cdon OnDemand. Man får 50kr rabbat på spelet när det släpps också så det lät som en fair deal om man vill spela Aionbetan

Jag köpte Penumbra collection och fick med "Penumbra: Requiem" för samma pris, fattade aldrig att det ingick:P Riktigt bra pris iallafall.

Yep, fick bli ett Penumbra Collection Pack för min del också. Fattar inte folk att spel säljer när dom är billiga?

Medlem

Snel hest, och bra erbjudanden!

Penumbra var ju riktigt bra! Ett spel i gamla skolan känns det som. Har spelat Overture nu i några timmar och det enda jag saknar är en tydligare story och mindre...hundar...

Medlem

Blev ett inköp av Penumbra för min del också. Jag älskar skräckfilmer, men av någon konstig anledning har jag stora problem att lira spel av samma genre. Vi får väl se hur det går.

Förutom Penumbra blev även Audiosurf inhandlat den här helgen. Det är dock inte med i något speciellt erbjudande, men går däremot redan att få tag på väldigt billigt via Steam.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar