World in Conflict (fz) klan, kolla här!

Medlem
World in Conflict (fz) klan, kolla här!

Tjena alla fz där hemma i tv soffan.
Som sagt letar jag efter hyfsat bra (att vara erfaren vore väldigt bra) soldater som vill joina min nya WiC klan. Det känns ganska tråkigt o lira med randoms av lack av teamwork och snack etc. Alla bör ha mic (väldigt viktigt med kommunikation) och kunna prata

Vi börjar med att äga randoms eller (efter vi har filat på teamworket) utmana andra klaner. Låter det bra?

Om ni är intresserade så svara i posten med era tags så kan vi börja köra så snart vi kan. Komma med förslag vad den ska heta vore bra, något kewlt kopplat med fz 8)

Mitt tag är : ciazo

Hör av er i tråden om ni undrar något mer,

/ciazo

Inaktiv

jag har WiC har dock inte gåt online än. Har klarat spelet på Normal gick väldigt lätt men orkade aldrig börja på hard. Har mick och är ganska bra på att samarbeta. Men som sagt jag är ingen veteran borde jag joina ändå?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

jo fan, alla är välkomna ^^ signa upp för multiplayer o adda mig online. Men vi får vänta på mer om vi ska skapa klanen

Inaktiv

Två dåliga nyheter ciazo

Nr1 jag är väldigt upptagen just nu och kommer att vara det den här och nästa veckan så då kan jag inte få igång WiC online

Nr2 Någonting har gått sönder med mina kommunikations hjälpmedel men ska snart fråga de på hårdvaru avdelningen om de kan hjälpa mig


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar