E3 2009 - De 10 fläskigaste filmerna

Robot
E3 2009 - De 10 fläskigaste filmerna

Under E3-veckan har vårt filmarkiv bombarderats med över 100 nya alster. Kvalitén har varierat avsevärt, från ett gäng slarvigt ihopslängda sekvenser till mastiga produktioner som lämnar dig dregglande framför skärmen, redo att förboka spelet på stört. Vi listar de tio absolut bästa klippen som du inte får missa.

#bioware, #star-wars-the-old-republic, #remedy-entertainment, #alan-wake, #valve, #left-4-dead-2, #mafia, #illusions-softworks, #2k-czech, #rebellion, #dragon-age-origins, #blizzard, #heavy-rain, #punch-out, #nintendo, #super-mario-galaxy-2


Medlem
E3 2009 - filmer, filmer, filmer...

hahah rolig bild på artikeln på star wars snubben

Men håller inte med på så många, men smaken är som baken!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Lätt Star Wars !

Medlem

Star Wars.

Och de nya Star Wars-filmerna är mycket bättre när det gäller lightsaber-strider, djupet av The Force och mycket annat som definierar Star Wars. Så jag skulle påstå att de nya filmerna är bättre än de gamla.

/Ett riktigt Star Wars-fan.

Inaktiv

Jag gillar inte nya filmsystemet, litet litet I-landsproblem men jag gillar inte att man måste gå ifrån nyhetssidan för att kolla på filmen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Ni borde skriva att bioware släppte trailern inte Bethesda.;)


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

Ni borde skriva att bioware släppte trailern inte Bethesda.;)

Yaah, plecis, you beat me to it

Alan Wake och Mafia 2 filmerna var också riktigt grymma, pallar inte kolla alla nu. Men det är kul att utvecklare lägger lite tyngd i trailers

Medlem

fan vilken nice dragon age video:D

Medlem

Det var mycket fint under E3 får jag allt säga, men en sak bör nämnas över allt annat:

Monkey Island!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Medlem
Skrivet av Neonxz:

Tycker http://www.youtube.com/v/4NPZkgK-TkY&rel=0&color1=0xb1b1b1&co... borde varit med ^^, släpptes under E3.

Varför det? vad är det för speciellt med den trailern...? inte snyggt, inte effectfullt... har du läst nyheten...?

Ser mest ut som en wannabe wow clon imo...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Neonxz:

Tycker http://www.youtube.com/v/4NPZkgK-TkY&rel=0&color1=0xb1b1b1&co... borde varit med ^^, släpptes under E3.

Varför det? vad är det för speciellt med den trailern...? inte snyggt, inte effectfullt... har du läst nyheten...?

Ser mest ut som en wannabe wow clon imo...

Nej, kanske inte är så fläskig som de här 10, 3 minuters animerade filmsnuttarna som skulle kunna gå på bio som egen film om de så ville. Men den har lite humor och känns skön. Förstår självklart varför den inte hamnade med, men tycker personligen den borde, för jag gillar den bättre än många av de trailersna som valdes.

Och att kalla Global agenda wow-klon är som att kalla Alan Wake för Half Life klon, då hirez studio är ett av få utvecklare som försöker bryta klassiska MMO kedjan med trollkarlar och monster.

Men.. smaken är som baken!

Medlem

Börja med nr. 10 överst och ettan längst ner nästa gång.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Så jag skulle påstå att de nya filmerna är bättre än de gamla.

Them's fighting words;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Eftersom FZ verkar ha missat det (trots tips), så får väl jag länka till den nya Final Fantasy XIII trailern som visades på E3. Bjuder på CGI, ingame footage och smakprov på engelska duben:

http://www.youtube.com/watch?v=0BVQfxa8ucM eller http://finalfantasy13game.com/

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Jag gillar inte nya filmsystemet, litet litet I-landsproblem men jag gillar inte att man måste gå ifrån nyhetssidan för att kolla på filmen.

Måste hålla med, tycker man skulle kunnat titta i en liten ruta via nyheten och sen om man klicka på den så skulle man kommit till film-sidan med bättre upplösning etc. Lite som Youtube har det.

Kan även tycka att på t.ex: http://www.fz.se/artiklar/20090607/topp-10-flaskigaste-e3-fil...

Så läser man igenom artiklen och vill kommentera, men inte finns där det några kommentarer på den sidan. Inte heller finns där någon knapp som länkar till kommentarerna, så då får man helt enkelt backa 1-2steg och sen klicka sig vidare till kommentarerna.

Medlem

Ge mig mer ljussabel strider och Sith vs. Jedi! Gör en 1 timmes cinematic med bara dueller!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Jag gillar inte nya filmsystemet, litet litet I-landsproblem men jag gillar inte att man måste gå ifrån nyhetssidan för att kolla på filmen.

håller med. sen blir det dålig bild på filmerna titt som tätt och man ser inte ett skit. nån som vet ifall detta går att fixa?

Medlem

Mafia II kommer bli en av världens bästa spel när det släpps. I can feel it!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem
Skrivet av WaltX:

Börja med nr. 10 överst och ettan längst ner nästa gång.

Håller med


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Assassins Creed II blir min höjdpunkt på E3 2009


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Var det inte Bioware som gjorde star wars trailern?

Medlem
Skrivet av henchman:
Skrivet av WaltX:

Börja med nr. 10 överst och ettan längst ner nästa gång.

Håller med

Nja tycker inte den ska vara etta möjligtvis tvåa.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av klossen:
Skrivet av henchman:
Skrivet av WaltX:

Börja med nr. 10 överst och ettan längst ner nästa gång.

Håller med

Nja tycker inte den ska vara etta möjligtvis tvåa.

De menar att FZ ska skriva film #1 längst ner istället för längst upp som det är nu, för att göra det mer spännande antar jag.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Den där Dragon Age-filmen är ju kass :/ Tråkig narration och bara en massa CG. Verkligen inte den nya skiten (även om Bioware verkar tycka det)

Edit: Lite mer konstruktivt vill jag påstå att No More Heroes 2-filmen som nås från min signatur var den film som hypade mig mest under E3. Se den, bli fast.

De kastar hoes i den för fasen!

Hoes!

Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av klossen:
Skrivet av henchman:
Skrivet av WaltX:

Börja med nr. 10 överst och ettan längst ner nästa gång.

Håller med

Nja tycker inte den ska vara etta möjligtvis tvåa.

De menar att FZ ska skriva film #1 längst ner istället för längst upp som det är nu, för att göra det mer spännande antar jag.

Riktigt, inte fan gör man en topplista och börjar med förstaplatsen, vad är det för amatörfasoner?

Medlem

Att inte The Last Guardian är med är ytterst svårt att förstå. Något mer magisk och känslofylld trailer är svårt att hitta på detta E3. Också det snyggaste spelet som visades på E3. Undra hur FZ/Calle tänkte när de valde att inte ta med den?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Att inte The Last Guardian är med är ytterst svårt att förstå. Något mer magisk och känslofylld trailer är svårt att hitta på detta E3. Också det snyggaste spelet som visades på E3. Undra hur FZ/Calle tänkte när de valde att inte ta med den?

Är inte det samma som kom innan E3 dock?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Skribent

Årets E3 var verkligen dötrist. Yay, ännu ett Call of Duty...suck Operation Flashpoint 2 såg också ut som en dödtrist och konsolanpassad BF2-mod... jag menar, träffindikatorer och sån skit. Bioware gör ett Star Wars-MMORPG... blä... håll er till historieberättande rollspel. Vi vill ha ett nytt KotOR!

Enda spelen som var intressanta var Dragon Age, Mafia 2, Mass Effect 2 och Assassins Creed 2.

12
Skriv svar