RTS svårihets grad

Inaktiv
RTS svårihets grad

Vilken svårighets grad kör du på när du har installerat spelet? Själv brukar jag börja på medium klara spelet växla upp en svårhetsgrad och går vidare till näst spel. Hur gör ni?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Kör alltid på svåraste possible när jag kör något RTS spel.
Gillar när det blir lite hektiskt

Medlem

Medium, brukar glömma att spara så jag vill inte ha ett helvete att spela om.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Brukar köra på Normal (Som även kan va Medium) för att få en vanlig upplevelse, Very Hard tycker jag gör allt att gå i motvind och jag har en låg stubin när det går åt helvete i SP

Medlem
Inaktiv

Brukar köra på brutal eller hard.

Medlem

Medium oftast. Ibland easy när det är ett rejält krångligt spel

Medlem

Oftast svåraste.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Medium! vill kunna klarav av ett spel utan att sitta å nöta, har jag inte tålamod med


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Easy eller medium, när jag har fått ett spel, så kör jag på Easy, sen när det blir för enkelt kör jag på medium

Medlem

Om det är en uppföljare eller om upplägget på spelet är bekant köttar jag på med svåraste.. (typ C&C serien t.ex)
om det är ett helt nytt spel så blir det medium/normal, och sedan varvning på svårare...

Medlem

Medium för det mesta. Jag vill att det ska vara roligt, inte frustrerande.

Medlem

Jag startar alltid på medium/normal men sen tar jag svåraste och kämpar igenom.

(OT)
Jag har en liten fråga.

Jag har kört igenom alla skirmish maps på C&C Generals Zero Hour mot max antal och svåraste motståndare. En honor står det att jag ska få när detta har skett men den är fortfarande skuggad. Är det någon här som vet vad som är fel?

Jag vill ju ha alla honors:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det trista med svårare nivåer i strategi/taktikspel är att datorn börjar fuska. Den kan bygga units fortare än du osv. Den blir inte smartare, per se, utan fuskar med byggandet och sen zergar den hehe.


signatur
1
Skriv svar