Inaktiv
Nytt spel :O

Tröttnat på många års nötande av WoW och WC3 (DotA). Tänker köpa ett nytt spel i väntan på Warhammer online, vad kan ni rekommendera?

Inaktiv

Supreme Commander och Sins of a Solar Empire.

Medlem

Mass Effect när det kommer till pc.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Company of heroes (99:-) orginalet på EB games 240:- med org och expansion på steam

Annars Sins of Solar empire

Medlem

Annars - C&C: The First Decade.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Warlords battlecry 3 rekommederar jag stark.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Warhammer 40k: dawn of war rekommenderas starkt


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

comapny of heroes eller medivel 2 total war

Inaktiv

Command and conquer 3 tiberium wars


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem

Håller med om company of heroes, det är nog fan det bästa ww2strategispelet jag nånsin kört.

Inaktiv

Company of Heros

Gillade inte C&C 3 tiberium eller M2:TW. Har inte kört Supreme commander ser för komplicerat ut.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Dawn of War . Enligt mig ett av världens grymmaste RTS spel. Ifall du bestämmer dig för detta: skaffa DoW Anthology. Man får grundspelet + expansioner(Winter Assault och Dark Crusade). Väldigt billigt just nu.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Som många säger, Dawn of war och Company of heroes. Grymma spel men kolla öven upp World in conflict!!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

World in conflict eller tiberium wars eller company of heroes gets my votes..

Medlem

Köp empire total war när det kommer ut

Medlem

Supreme Commander är det överlägset bästa strategispelet i dagsläget. Går att köpa inklusive expansion för 49kr.

Enda ursäkten till att inte köpe det skulle vara att man sitter på en dålig dator, spelet kräver dual core samt ett schysst grafikkort.

Medlem
Skrivet av Verity:

Supreme Commander är det överlägset bästa strategispelet i dagsläget. Går att köpa inklusive expansion för 49kr.

Enda ursäkten till att inte köpe det skulle vara att man sitter på en dålig dator, spelet kräver dual core samt ett schysst grafikkort.

Står att det kostar 49kr på prisjakt men 111kr när man väl kommer till sidan. Var det ett endags erbjudande eller visar prisjakt fel helt enkelt?

Medlem

Company of Heroes är riktigt bra!


signatur

Googla först , fråga sen

1
Skriv svar