Tävling - vinn v-Jays-hörlurar!

Robot
Tävling - vinn v-Jays-hörlurar!
Medlem
Tävling - vinn v-Jays-hörlurar!

Skulle sitta fint, sladdarna på mina Koss Porta Pro torkar alltid o blir stela och får glapp efter några månaders användning.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hade varit sjuukt nice med vinst

Medlem

Nu är det dags att ta fram turbollarna,,,

Medlem

Man får hoppas på vins då


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

vad hände med infamous och aion tävlingen har ingen vunnit än?


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem
Skrivet av Masterer:

vad hände med infamous och aion tävlingen har ingen vunnit än?

AION vinnarna har fått sina nycklar, iaf de 2 jag känner fick sina igår eller förrgår.

Medlem

Dom var inte jättesnygga. o_O
Men jag är sniken och tävlar i alla fall.


signatur

SneL fezt heSt

Har reglerna för lotteriregler ändrats? Jag tänkte eftersom utslagsfrågan inte är med. Bara nyfiken.

Medlem

Då deltar man! Jag önskar alla medtävlande lycka till.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag använder fortfarande klumphörlurar... men jag är säkert i minoritet. Fast ett par små att ha när man är utomhus skulle sitta fint.

Medlem

Vad hände med inFAMOUS tävlingen?? Den avslutades ju för flera dagar sen...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dom är ju sjukt snygga imo. Enkla och svarta, om nom nom!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ah, behöver ett par nya till min fina iPod. *Fingers crossed*


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoppas att man vinner det här behöver några enkla inte de här stora feta hörlurarna som tar en massa plats C'mon.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Najs najs, hade ett par "pro"-hörlurar men dom pajade förra veckan så det här är ju lagom nice om man skulle råka kamma hem ett par

Btw, hur gick det med Komplett-tävlingen, där man kunde vinna en dator för 25 lax? Avslutades förra veckan har jag för mig...

Medlem

Åh, de där ser ut att ha ett par eargasms att bjuda på. Höhö


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

I want! Mina Porta-Pros gick precis sönder:(

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Har reglerna för lotteriregler ändrats? Jag tänkte eftersom utslagsfrågan inte är med. Bara nyfiken.

Tror det var så att ifall vinstpriset är över 700 kr så måste man betala vinstskatt, om det är lotteri. Så för vinster över 700 har dem utslagsfrågor så att det inte räknas som lotteri och då slipper man vinstskatt. Nåt i den stilen har jag för mig det var.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Skrivet av henchman:
Skrivet av Punchbag Polly:

Har reglerna för lotteriregler ändrats? Jag tänkte eftersom utslagsfrågan inte är med. Bara nyfiken.

Tror det var så att ifall vinstpriset är över 700 kr så måste man betala vinstskatt, om det är lotteri. Så för vinster över 700 har dem utslagsfrågor så att det inte räknas som lotteri och då slipper man vinstskatt. Nåt i den stilen har jag för mig det var.

Ah, det förklarar en del. Tack.

Skägg.
10 Chambers

Vinnarna i de gamla tävlingarna ska självklart presenteras, vi har varit lite busy i veckan


signatur
Medlem
Skrivet av Zymac:

Skulle sitta fint, sladdarna på mina Koss Porta Pro torkar alltid o blir stela och får glapp efter några månaders användning.

Zymac, ärligt talat så är Jays kablar rena skiten också. Jag har gått igenom 3st d-Jays och är riktigt missnöjd. 900kr och lurarna sitter som på vajrar efter ett par månaders användning.
Bra ljud, definitivt. Men aldrig mer Jays.

Nån som har Shure och kan rekommendera dom? Lite sugen på sådana, helst med iphone-knapp/mic på också.

EDIT: inte meningen att slänga grus över eran tävling FZ, men jag var tvungen att berätta min upplevelse av Jays. Till deras fördel ska jag säga att dom inte tvekar på att byta ut dom på garanti, så länge man har det.

Medlem

Skulle passa bra, jag har inga vettiga lurar till datorn...

Vet inte om jag skulle ta med dessa ut med mp3-spelaren dock

Medlem

Heh jag riktigt känner det...
Äntligen min allra första vinst

Inaktiv

Man får väl hoppas att man kan byta ut mitt clas ohlsson headset nurå
xD

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Ah, behöver ett par nya till min fina iPod. *Fingers crossed*

En till din, en till min!


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

Yepp, fingers crossed...

Medlem

Hoppas man vinner.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Hoppas man vinner får en gångs skull då *Håller tummarna*

Medlem

Skulle behöva ett par lurar, stör folk på natten med logitech X-530 5.1 systemet.
Skulle gissa på att de där lurarna kostar lika mycket som mina högtalare hehe.

12
Skriv svar