Final Fantasy IV: The After Years ute

Inaktiv
Final Fantasy IV: The After Years ute

Oldschool ftw!

Medlem

klart köp när jag tar hem min WII som jag har lånat ut.
är ju uppföljaren till än av dom bästa FF delarna hoppas den är lika bra som orginalet va.

Medlem

Fasiken att man inte har en Wii

Medlem

Om dom nu bara kunde ge ut lite FF titlarna på Virtual Console också så vore det guld. Men dom släpper ju remakes till DS så jag antar att det inte händer inte lär en väl få se Chrono Trigger heller.

Inaktiv

Redan införskaffat detta och det blir lir hela kvällen

@Saarela81, det skadar aldrig att hålla tummarna! Om det går bra för The After Years så är det nog stor risk att några andra kommer också (FFVI snällaaaaaaa). FFIV är ju redan på g till VC så.

Medlem

Ända sen Squaresoft blev SqureEnix har det gått stadigt nedåt för Final Fantasy. Jag gillar inte när dom tar och mixar om i storyn bara för att kunna förlänga spelets livslängd (á la Lost) och särskilt inte när dom inte har med Hironobu Sakaguchi längre.

Men den här gången kanske det är värt det. Uematsu gör musiken så det är ju guld...
Final Fantasy IV är ju ett av dom bästa spelen någonsin så jag tror nog att det kan vara värt en titt.

Medlem

Det kommer bli klara köp, även om jag tänker vänta tills fler delar är ute innan jag börjar spela dom.
Jag hade dock gärna sett att dom pimpat upp grafiken liiiite grand, så den iaf nått FFV elller tom FFVI standard, men då kanske nostalgin gått delvis förlorad.

1
Skriv svar