C&C 3 - Kane`s Wrath

Medlem
C&C 3 - Kane`s Wrath

Yes! nu håller jag på att instalera denna expantion till C&C3!
Underbart, kommer med kul-faktor data här senare

fler som har fått tag i ett exemplar?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Fick spelet idag.
Har precis installerat det och ska köra igång.

Medlem

Fick precis veta att jag får det idag/imorgon i brevlådan.

Så klockrent, jag har semester i 2 veckor som börjar nu på fredag. Vad ska man göra då om inte nörda sig

Inaktiv

Fick hem mitt igår... tycker redan spelet är mycket bättre än utan expansion

Medlem

Jag hoppades att jag skulle få mitt exemplar idag på releasedagen, speciellt med tanke på att jag har förbokat och allt, men där förväntade jag mig tydligen lite väl mycket. Konstigt nog hände exakt samma sak med C&C 3. Nåväl, det är i alla fall på väg och kommer med all sannolikhet imorgon.

Jag undrar en sak. Kan man ha expansionen installerad och fortfarande spela online med någon som inte har den?

Medlem

tyckte inte sp delen var så speciellt bra, man fick inte veta så mkt mer.
Multiplayer delen var desto bättre, en klar förbättring från orginalet.
expet får 4/5 av mig!

Medlem
Skrivet av peteh:

tyckte inte sp delen var så speciellt bra, man fick inte veta så mkt mer.
Multiplayer delen var desto bättre, en klar förbättring från orginalet.
expet får 4/5 av mig!

Testat "Global Erövning"-släget med?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

En fråga till er som installerat det, kan man köra spelet utan att ha orginalet?
Kort sagt, är det en stand-alone expantion?

Medlem
Skrivet av dktheking:

En fråga till er som installerat det, kan man köra spelet utan att ha orginalet?
Kort sagt, är det en stand-alone expantion?

Nej, det är inte stand-alone.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Jaha, då har man kört spelet i några dagar *dock inte klar med kampangen* men det jag har sett är lovande, spelupplevelsen ökar lite grann och Multiplayer delen ger så mycket större möjligheter av förändring i stridzonerna.

Diggar Subfactions som till alla och sen vill jag tacka EA för att dra in dom gamla Nods gamla TS zonetroopers, tycker dom är grymt mycket snyggare än ett par hippies med luvor över sig ;).

Världsdelen att spela på ger också väldigt många timmar med roligheter men blir lite enformigt i längden.

Det här spelet är menat att köra online mot andra nissar helt klart och det är där det vinner.

4/5 får det av mig, ett givet köp om man gilla originalet och måste testas av andra strategi nissar.

Inaktiv

Kommer som standalone till Xbox360...

Medlem

4/5 för singelplayer-delen. Campaign:et kändes lite kort och några konstiga hopp i storyn. Online däremot 5/5 , MYCKET roligare och mer varierade matcher än i CoC3: TW.

Inaktiv

Vad är skillnaden mellan orginal och expansion när det gäller multiplayer? Nya enheter eller vad?


signatur
Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Vad är skillnaden mellan orginal och expansion när det gäller multiplayer? Nya enheter eller vad?

Ja

Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Vad är skillnaden mellan orginal och expansion när det gäller multiplayer? Nya enheter eller vad?

Alla Factions får 2st subfactions,epic unit, nya enheter, upgrades, supportpowers + nya maps.

PaZ
Medlem

Jag tycker att det är rätt kul hittills (spelar bara single player), även om jag hade lite trubbel att förstå när saker utspelar sig och att jag råkade installera spelet på svenska först (fasa!)

Medlem

Vilka här har lyckats eller inte lyckats att registrera sin beta key för Red Alert 3?? Börjar bli riktigt frustrerad på EA, hur svårt ska det vara att fixa...

Medlem
Skrivet av mr.cosybear:

Vilka här har lyckats eller inte lyckats att registrera sin beta key för Red Alert 3?? Börjar bli riktigt frustrerad på EA, hur svårt ska det vara att fixa...

funkade bra för mig, fast har läst att många andra har samma problem som du.
Betan börjar dock nån gång i sommar så dom bör väl ha fixat det innan dess :I

Medlem
Skrivet av peteh:

funkade bra för mig, fast har läst att många andra har samma problem som du.
Betan börjar dock nån gång i sommar så dom bör väl ha fixat det innan dess :I

Jaha, så man får inte spela betan direkt när man registrerat beta keyn? Fan då var ju KW ett ganska onödigt köp, mer än halva värdet var ju betakeyn

Medlem
Skrivet av mr.cosybear:
Skrivet av peteh:

funkade bra för mig, fast har läst att många andra har samma problem som du.
Betan börjar dock nån gång i sommar så dom bör väl ha fixat det innan dess :I

Jaha, så man får inte spela betan direkt när man registrerat beta keyn? Fan då var ju KW ett ganska onödigt köp, mer än halva värdet var ju betakeyn

Du får ju spela betan senare

1
Skriv svar