Stalin vs. Martians uppdaterat

Robot
Medlem
Stalin vs. Martians uppdaterat
Citat:

Priset sänks även på digitala källor till 9,99 dollar, eller vilket troligtvis blir 9,99 euro med utgivarnas magiska matematik.

Med moms och skatt kommer man väl upp i en dollar per euro?

edit: Meningsbyggnadsfel

Medlem
Skrivet av Jarulf:
Citat:

Priset sänks även på digitala källor till 9,99 dollar, eller vilket troligtvis blir 9,99 euro med utgivarnas magiska matematik.

Med moms och skatt kommer man väl upp i en dollar per euro?

edit: Meningsbyggnadsfel

Men på det priset i dollar är väl redan moms/skatt inräknat för USA? Så då blir det som att först betala den amerikanska skatten och sedan våran? Eller är jag ute och cyklar? "inköpspriset" borde vara samma för båda kontinenterna och sedan läggs skatter och skit på det


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av Jarulf:
Citat:

Priset sänks även på digitala källor till 9,99 dollar, eller vilket troligtvis blir 9,99 euro med utgivarnas magiska matematik.

Med moms och skatt kommer man väl upp i en dollar per euro?

edit: Meningsbyggnadsfel

Men på det priset i dollar är väl redan moms/skatt inräknat för USA? Så då blir det som att först betala den amerikanska skatten och sedan våran? Eller är jag ute och cyklar? "inköpspriset" borde vara samma för båda kontinenterna och sedan läggs skatter och skit på det

ja så tänker jag också=P

1
Skriv svar