Codename Panzers Cold War

Medlem
Codename Panzers Cold War

Tjenixen , hö hö

Tänkte bara se om det är någon här som funderar på att införskaffa detta spel, tycker själv att det ser grymt snyggt ut och kan kanske bli en värdig motståndare till Company of Heroes.

Blir nog en pre-order för min del iaf,
Trevlig helg allesammen och glader påsk.

:heart:

Medlem

Har redan bokat spelet. Kör även Company of Heroes som äger stort, mycket bättre än WiC skräpet.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Har redan bokat spelet. Kör även Company of Heroes som äger stort, mycket bättre än WiC skräpet.

Håller med 100%igt

Inaktiv

Kommer nog köpa det direkt eftersom jag älskade de tidga Pazers spelen

Medlem

Vi får väl mötas online Kriga lite. Om Codename Panzers: Cold War har en bra editor som Company of Heroes, kommer jag lätt börja mappa. Tänkte att jag skulle bli mapdesigner nångång i framtiden övar på CoH just nu.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Vi får väl mötas online Kriga lite. Om Codename Panzers: Cold War har en bra editor som Company of Heroes, kommer jag lätt börja mappa. Tänkte att jag skulle bli mapdesigner nångång i framtiden övar på CoH just nu.

Hehe, n1

Mjo själv har man mappat seriöst mest till Cod serien speciellt 2an och 4an, men jag mappade lite till CoH också redigt skojj.

Kanske vore något att dra igång ett mod eller nåt till Coldwar om de stödjer communityn med tools m.m

Spelet kommer äga iaf lätt att vi ska lira online :D, hoppas på att få de på fredag ?

Medlem

Har inte Codename Panzers: Cold War release idag? Står 28 mars på alla de sidor jag kollat, även fz.se. Men webhallen har bytt releasedatum till 2008-05-30. Har det blivit försenat utan att någon blivit informerad eller?

1
Skriv svar