Konceptbilden från nästa Zelda

Robot
Konceptbilden från nästa Zelda
Medlem
Konceptbilden från nästa Zelda

Varför bara till Wii? dom får mer pengar om de Lägger ut spelet till fler konsoller


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Varför konceptbild?
Link ser likadan ut som i det förra spelet, och spelet före det... och före det... (Wind waker undantaget).

Medlem

Nintendo utvecklar spelet?

Inaktiv

Säg nej till att vifta. varför heter spelserien Zelda när man spelar som Link förresten?.

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:

Säg nej till att vifta.

Håller med fullständigt.

Ser fram emot detta dock.

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:

Säg nej till att vifta. varför heter spelserien Zelda när man spelar som Link förresten?.

har du spelat något zelda spel? man räddar prinsessan zelda i vartenda spel, typ.

Inaktiv
Skrivet av E_maN:
Skrivet av Hr Hamwich:

Säg nej till att vifta. varför heter spelserien Zelda när man spelar som Link förresten?.

har du spelat något zelda spel? man räddar prinsessan zelda i vartenda spel, typ.

Jadå har spelat alla utom det till CDi men Zelda är ju knappt med i spelen så tycker det borde heta Legend of Link faktiskt, Zelda är väl så välkänt och säljer så går inte byta nu.

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

Varför bara till Wii? dom får mer pengar om de Lägger ut spelet till fler konsoller

Varför säljer dem bara halo 3 och gow 2 till xbox?
Killzone bara till ps3?

Medlem

Har man bara lite vett i skallen är det inte speciellt svårt att förstå varför de fortfarande använder "The Legend of Zelda" som huvudtitel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Varför han inte håller i svärdet längre? Tja, Link har kanske blivit mjäkig på gamla dar och lagt av med att sparka rumpa. Kanske skaffat familj också. Sen kommer förståss Ganon eller någon annan onding och ber om att få åka på däng. Kanske kidnappar familjen. Link tar på sig de vita kallingarna och räddar hela världen. Slut.


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

Så nu kan hela Level och Superplay redaktionen andas ut. Det kommer ett nytt Zelda.

Medlem

Den andra personen i bilden är svärdet?

Medlem

Men Link måste vara väldigt fattig. Han har haft samma kläder i vart enda spel nu. Kan han inte få en ny dräkt snart?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Ser ni inte svärdet?

Aja The legend of Zelda heter självklart det eftersom man räddar Zelda i första spelet
och det är förstås det hela spelet går ut på.

Personligen så har jag alltid älskat Zelda spelen men känner mig lite trött på dom nu och tycker nog att dom skulle vänta några år innan dom släpper nästa, kanske t.om tills dom släpper nästa konsol.

Nintendo är helt enkelt för mycket Nintendo just nu känns det som och dom skulle behöva bryta mönstret på nåt sätt.

Inaktiv

Jizzed in my pants

Medlem
Skrivet av LimStift:

Den andra personen i bilden är svärdet?

Mmm, min misstanke också. Master Sword har växt upp. Vad gulligt.

My name is Sword, Master Sword. I kill stuff form distance when my master tells me to.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Det har ju faktiskt hänt något stort sett TP ju, han är ju inte vänsterhänt längre!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Men Link måste vara väldigt fattig. Han har haft samma kläder i vart enda spel nu. Kan han inte få en ny dräkt snart?

Har du koll så vet du att det är en ny Link i nästan varje spel ;p

Själv blir jag hur glad som helst att få höra detta! \o/

Medlem
Skrivet av Rattatosk:

Det har ju faktiskt hänt något stort sett TP ju, han är ju inte vänsterhänt längre!

Skönt att nån mer än mig är uppmärksam ^^


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Hade hoppats på att få vara först med teorin, men jag är nog övertygad att hon andra karaktären är en andra form av ett svärd. ^^

Nu undrar jag bara om det finns någon möjlighet ifall den där bilden kan komma ut som poster, och på något vis nås ut till allmänhet. I sådant fall -
FZ, tävling?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Vad in i ......... Ser ju typ ut som Midna !! Det var ju hon som förstörde TP. Hoppas jag har fel.

Medlem

Den där kvinnliga varelsen på ryggen är väl hans vapen istället.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Han menar att Link har slutat kicka ass, detta är ett spel där man ska möta diverse monster i lekar som fotboll, boule, pingis och kasta med liten dvärg. Det är ju nintendo!

Nä skämt åsido, hoppas det blir något intressant, även om det finns betydligt mer intressanta titlar detta året, än så länge.

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:

Säg nej till att vifta. varför heter spelserien Zelda när man spelar som Link förresten?.

Seriöst? Spelet kretsar ju kring att hjälpa/rädda Zelda, prinsessan du vet? *suck*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Rattatosk:

Det har ju faktiskt hänt något stort sett TP ju, han är ju inte vänsterhänt längre!

Skönt att nån mer än mig är uppmärksam ^^

kass ju ser så fel ut för en an som tyckte om vänsterhänt link då det kändes rätt iom att man är vänsterhänt själv

nu ser det bara jäkligt fel ut...

har inte gillat varesig Wind waker eller Twilight pricess bästa zelda spelet är helt klart Ocarina of time

Hatar grafiken i WW får mig att spy att dom kunde förstöra en annars bra handling med den kassa grafiken

och Tp är alderles för styrt ingen frihet i spelet känns mer som ett platformspel ala super mario

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Varför bara till Wii? dom får mer pengar om de Lägger ut spelet till fler konsoller

Tror du någon skulle köpa Wii om man kunde lira zelda och mario på xbox 360?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Varför bara till Wii? dom får mer pengar om de Lägger ut spelet till fler konsoller

Antingen är du korkad eller bara en nykomling i spelvärlden.

"Det har ju faktiskt hänt något stort sett TP ju, han är ju inte vänsterhänt längre!"

Bara för att informera dig så ändrade de så att link blev högerhänt sedan wii-versionen till TP för att anpassa sig till majoriteten.

Medlem

Link har blivit pacifist och din verbala förmåga ska vinna striderna för att kulminera spelet med att vara följd av en enorm hippierörelse?


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

yeay! (fnittrar som en japansk skolflicka på 14 år)

12
Skriv svar