Medieval II - Total War vs. Asus G2S

Inaktiv
Medieval II - Total War vs. Asus G2S

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASG2S-7R1...

Hur tror ni att den datorn skulle klara av Medieval II?

Jag vill främst ha datorn för att spela just det spelet med.

Så vad säger ni?;P

Inaktiv

Inte medieval 2. Neeeeej! Det suger, älskade rome medievel 1 men M2:TW is bajs. Hur man en gör så slutar det alltid med alla botar mot människan. Att anfalla en borg är i princip omöjligt alla soldater fastnar i allt och alla.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Antagligen riktigt bra. Jag maxar spelet i 1680 x 1050 med bra framerate med min äldre burk. Den har 7950GT, E6600 och 1GB RAM-minne. Det grafikkortet i den datorn du lade in är väl likvärdigt med mitt. Sen har du ju dessutom 1GB RAM mer än mig.

Inaktiv

Gryyymt, tack för svaret!:)

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Inte medieval 2. Neeeeej! Det suger, älskade rome medievel 1 men M2:TW is bajs. Hur man en gör så slutar det alltid med alla botar mot människan. Att anfalla en borg är i princip omöjligt alla soldater fastnar i allt och alla.

dumåsteverkligensuga.

Medlem
Skrivet av neptulon:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Inte medieval 2. Neeeeej! Det suger, älskade rome medievel 1 men M2:TW is bajs. Hur man en gör så slutar det alltid med alla botar mot människan. Att anfalla en borg är i princip omöjligt alla soldater fastnar i allt och alla.

dumåsteverkligensuga.

Håller med

Inaktiv

Om man kör på medium händer det där precis alltid. Och ni måste ha sett att soldaterna fastnar i träd och byggnader händer minst en gång per slag. Undvik att gå där det finns träd säger ni, Undvik spelet säger jag


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Moddar ftw. Har f.ö. inte hänt mig trots att jag spelat Medieval 2: Total War utan patchar och moddar.

Inaktiv

Jag minns när fiendesoldaterna fastnade i sin belägringsstege (okej, de hade flera stycken, men alla 2 000 stycken av dem ville prompt klänga i just den där speciella stegen). Extrem klungbildning var följden. Det såg ut som ett svart hål var på väg att bildas. Då sjönk min FPS till möjligen 0,25... Det var jätteviktigt för kampanjen att jag vann slaget, så jag lät datorn stå på över natten.

Medlem
Skrivet av Namron:

Jag minns när fiendesoldaterna fastnade i sin belägringsstege (okej, de hade flera stycken, men alla 2 000 stycken av dem ville prompt klänga i just den där speciella stegen). Extrem klungbildning var följden. Det såg ut som ett svart hål var på väg att bildas. Då sjönk min FPS till möjligen 0,25... Det var jätteviktigt för kampanjen att jag vann slaget, så jag lät datorn stå på över natten.

haha och hur slutade det? ^^

1
Skriv svar