C&C Generals krånglar

Inaktiv
C&C Generals krånglar

köpte Generals för några dagar sedan, men problemet är att jag inte kan starta Zero hour för det stängs ner direkt och på Generals så kan jag inte spela Lan för direkt när jag startat så sprängs min stad efter sådär 20-30 sek, någon annan som har samma problem lr någon som vet någon lösning´??

Medlem

Nu är jag ingen expert men för att lira LAN tror jag att samma patch måste köras av samtliga. Jag upplevde nämligen också att basen förstördes. Ladda ner och patcha så löser det sig nog.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

är inte detta tecken på wäch, eller är det bara ett rykte? tänker på enheter som sprängs

Medlem
Skrivet av Aresz:

är inte detta tecken på wäch, eller är det bara ett rykte? tänker på enheter som sprängs

Wäch? Ingen aning om vad det är. Det small bara en gång (enheterna gick aldrig sönder) för mig sen patchade jag och det funkade utmärkt.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

för mig det blir så.
1. det är wäräz.
2. spelet är ej reggat korrekt i windows.
3. gissar, alla kör samma nyckel?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

en Vanlig No-cd crack kan även ställa till dessa problem


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

okej men fattar inte . det är just bara på min dator som staden sprängs. har samma patch på båda datorerna och olika Cd keys men det fungerar ändå inte ...

Medlem

Testat att installera om spelet?

1
Skriv svar