Medlem
Red Alert 3!

http://cncden.com/newtemps2008/ra3_magpic.jpg

Verkar som det kommer komma ett nytt red alert, inte så oväntat kanske... men jag ser fram imot det iaf!

Medlem
Medlem

en bild från pcgamer också
http://www.pcgamer.com/archives/2008/02/21208_-_red_ale.html

ska komma en ra3beta också om man läser på den där framsidan, tror alla som köper kanes wrath får en beta spot.

Inaktiv

Jag är inte så säker på om jag vill ha ett Red Alert enbart för namnet. Senaste C&C-spelet sög ju nämligen ljumske, känns som ett kommande Red Alert 3 gör det också.


signatur
Medlem

info&screens! verkar va lite ra2 sci-fi goofy stil på spelet.

most of journalist on December presentation was pretty wondered of a quality of the game. Russian journalist said that it is one of the first innovation RTS game for the last time. Cool mix of units present in the game also.

* Units:cyberbear-paratroopers
* samurais with laser sabers
* airfighter-transformer
* Japan soldiers with HUGE plasmogun, but this unit also have a cap (hat) which provide shield field and allow for digging
* Mirage-tanks

Factions:
* Alliance
* Soviet Union
* Japan (Ja-pan , who still can`t believe)

Storyline:
Red Alert 3 will begun recently after the win under USSR, Kremlin on the fire and Russians decide to .... turn on Time Machine !!!! For killing Einstein and corrupting all Alliance plans. When the expedition return (Einstein was captured) to "home" (present time), they understand that Kremlin is fine, Alliance are pretty weak and. Whatafuc? - new Empire was born ------- JAPAN !

* Developers:Chris Corry - producer
* Amer Ajami - producer

* Multiplayer:Mode: Cooperative (play campaign with your mate) with GENERALS system (ZH, KW)

Demo already exist.

* Platforms:
* PC
* Xbox 360
* PS3

* Engine:Improved version of Sage for C&C3
* Physics building destruction, particle system

* Vido:Actors
* 190 minutes of video
* Comedy genre of the video

Medlem

Bilder? Åh fan. Vore bra ifall du kunde tala om vart de kommer ifrån, för det jag ser kan lika gärna vara en C&C3-mod.

Medlem

awww uber cazrtoony graphics får mig o spy... fasen gillade mixen av vanliga saker och sci-fi sakerna inte att sci-fi sakerna har tagit över helt nu alla units ser runda och gosiga ut och inte kantiga och evil ut heller... maps och byggnader och vatten ser rtt nice ut, hoppas att det finns andra units som ser mer normala ut...

Medlem

vissa av soviets units ser lite för runda ut ja t.ex. heavytanken, fast tycker allies medium tank ser rätt nice ut.

Medlem

lite mer info ;P

Every unit has secondary functions. The allied tank for instance is able to concentrate radar beams to be used as a scouting unit
-Altough not visible on the screens, there’s going to be massive damaging in RA3, with weapons carving colossal craters into the ground
-Most structures are placeable on water for extra cost
-Ships can only “land”/leave shore on sand, so its crucial to defend these areas
-The article writer claims that the impressive graphics don’t shine through the screens. In his opinion, graphics are much better compared to CnC3, he’s especially flabbergasted by the animations
-The Russians have a submarine called “ Akula” which isn’t simply deadly against ships, but is able to train divers as well
-The Bullfrog transport ship doesn’t have to set shore, its able to “shoot” out the units it’s carrying
-The Japanese Seawing bomber is able to transform into a submarine simply by falling into the water
-Sea battles will be crucial in this game
-The Japanese enroll a water-affin tank called “Tsunami” which is both heavily armoured and powerful, and slower on land than in water
-The campaign can be co-operatively played with a friend from start to finish. If theres no one to play it with, you can choose between an array of AI allies to fight the war
-SC2s lead designer worked on RA3 before he went to Blizzard
-Gameplay will be much slower, an aspect, along with the beta, that the team concluded from TW. The writer confirms this slowdown.
-Enemy soldiers freeze upon Allied dogs’ barking
-The Mobile V4 is able to swim as well, but its main draw points is the precise and area- effective attack.
- The Russians’ submarine, the Stingray Nasad, sports tesla-launchers, and is a rather small, but fast unit
-The writer praises the smooth animations, explosion effects and water in general again and again, its crazy!
--Live-action FMVs are back mixed with CGI and outdoor scenes
-No Yuri
-Atmosphere is top notch

Medlem

åå yes! vad jag längtar )

Sovjet power suprime!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

For mother Russia! Äntligen kommer denna skönheten tillbaka

Medlem

Bäst för dem att de låter Sovjet fortsätta vara överlägset tank-mässigt... Men det känns väl lite väl framtid va? Red Alert ska ju utspela sig i en alternativ nutid, eller hur?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

TESLA COILS! SÄGER BARA DET!


signatur

Men jag vill ha en bild här :P

Medlem

hoppas de nu kan göra spelet på westwoods sätt och få det bra och inte med tokobalans som C&C3 där man speänger bort hela basen med ett skott och inte ser armeerna för alla laserstrålar


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Oddman:

Bäst för dem att de låter Sovjet fortsätta vara överlägset tank-mässigt... Men det känns väl lite väl framtid va? Red Alert ska ju utspela sig i en alternativ nutid, eller hur?

Red Alert 2 utspelas i en alternativ nutid, det gör i och försej red alert 1 och resten av cmc serien, MEN red alert 2 utspelas i en annan alternativ universum än resten av serien, och enligt mig så är red alert 2 ett jävla skämt för red alert 1 var grymt bra storymässigt och mer seriös och verklig! mörkt var det också, red alert 2 var ju bara fånigt och jag spyr på hela iden, jag spyr på red alert 3 och deras jävla laser samurajs, WTF alltså dem har förstört hela serien, bring westwood back, ge tillbaka den riktiga CnC känslan för fan!

WHINE!

1
Skriv svar