Ny Mass Effect 2-film i arkivet

Robot
Medlem
Ny Mass Effect 2-film i arkivet

Samtidigt som man vill övergödas av detta vackra ting kallad Mass Effect försöker man tappert att motstå alla frestelser möjliga. Tvärt om emot för att inte visa intresse, snarare att jag vill känna på spelet när det är installerat och klart. Inte veta för mycket.

Gah, disciplin! (Just denna trailer har man i och för sig redan sett några ggr redan, men rent generellt syftar jag på.)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Medlem

Nice, såg någonting som liknade zombies. Blir ju helt klart ett köp.

Ja just fan, glömde bort dom där... Blir dock ett köp:D

Medlem
Skrivet av Rattatosk:

Nice, såg någonting som liknade zombies. Blir ju helt klart ett köp.

Du menar "Geth" ?

Bra skit detta, nu får ni sluta posta Mass Effect 2 nyheter ju. Börjar bli olidligt detta.

Medlem

Sweet, kan inte vänta. Får väl nöja mig med böckerna för att hålla det värsta suget borta tills 2:an släpps.

"Zombierna" var människor som infekterats av Geth, precis som i första Mass Effect. De brukade dyka upp på de mänskliga kolonier som Geth anfallit och kom ifrån kroppar som spetsats på några slags high-tech pålar.

Medlem

Musiken var ju mycket av ME:s göttighet, och vågar man döma av musiken i trailern blir det mer av det också. Fint som snus. Lite annat sound dock?


signatur

[size="8"]Meh[/size]

QRT
Medlem

Tråkig actionfylld trailer. Usch. I want to see teh nerdy stuffs plox!

Medlem
Skrivet av Fettbulle:

Musiken var ju mycket av ME:s göttighet, och vågar man döma av musiken i trailern blir det mer av det också. Fint som snus. Lite annat sound dock?

Läste att Mass Effect 2 skulle bli mörkare än det första. Nån som vet vad låtstycket heter förresten? Låter som Nine Inch Nails - The Day The World Went Away, men jag är inte säker.

Medlem
Skrivet av QRT:

Tråkig actionfylld trailer. Usch. I want to see teh nerdy stuffs plox!

What he said.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av Fettbulle:

Musiken var ju mycket av ME:s göttighet, och vågar man döma av musiken i trailern blir det mer av det också. Fint som snus. Lite annat sound dock?

Läste att Mass Effect 2 skulle bli mörkare än det första. Nån som vet vad låtstycket heter förresten? Låter som Nine Inch Nails - The Day The World Went Away, men jag är inte säker.

Tror det är den låten, ja.

Medlem

Hoppas det är som i KOTOR2 när man skapar ett nytt spel att man får välja hur man spelade ettan så att man får en korrekt fortsättning med rätt personer i liv och så

Medlem

Märkligt att dom använde sig av samma musik som "Terminator Salvation" använts sig av i sin trailer. Det kan ju knappast undgått dem att den/det musiken/låtvalet nydligen använts i en av sommarens största filmer?

Men det är en bra låt, non the less

Terminator Videon
Nine Inch Nails - The Day The World Went Away (Quite Ver)
Nine Inch Nails - The Day The World Went Away (Org från filmen)

Medlem

Jag borde spela första spelet. Men tror det inte är så bra.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Toxic78:

Märkligt att dom använde sig av samma musik som "Terminator Salvation" använts sig av i sin trailer. Det kan ju knappast undgått dem att den/det musiken/låtvalet nydligen använts i en av sommarens största filmer?

Men det är en bra låt, non the less

Terminator Videon
Nine Inch Nails - The Day The World Went Away (Quite Ver)
Nine Inch Nails - The Day The World Went Away (Org från filmen)

Vadå? Det är väl bara roligt för Trent att han uppmärksammas den vägen med?
Han som går i bräschen för gratis nerladdning av sitt matrial (förutom om man vill ha bättre kvalitét eller som nu senast dubbelalbummet istället). Han förtjänar all uppmärksamhet han kan få IMO.

OnT: GHA........vill ha...... NU!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag borde spela första spelet. Men tror det inte är så bra.

Beror väll på vad du gillar men om ett action rpg i science fiction miljö med grymt bra story är nått för dig är det helt klart ett bra köp.

För min del är det nog mitt favoritspel, bara KOTOR och Baldurs Gate 2 kan matcha.

KoP
Medlem
Skrivet av c-row:

Hoppas det är som i KOTOR2 när man skapar ett nytt spel att man får välja hur man spelade ettan så att man får en korrekt fortsättning med rätt personer i liv och så

Jupp, det är så det är tänkt att det ska fungera. Därför är det bra om man sitter på sina gamla saves ifrån ME1.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag borde spela första spelet. Men tror det inte är så bra.

Ja lika bra att låta bli. Finns risk annars att det snor 50 timmar av ditt liv, minst...

Medlem

fyfan va grym trailer, och musiken är så rätt


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Underligt, här sitter man i högsommarvärme och längtar till vintern pga av ett spel..

1
Skriv svar