Inaktiv
Red Alert

Är det någon som tycker att RA är bra?
Asså, 2an är så overklig.
Ettan är lite verkligare men är ändå sugigt

Medlem
Skrivet av Diego:

Är det någon som tycker att RA är bra?
Asså, 2an är så overklig.
Ettan är lite verkligare men är ändå sugigt

Jag tycker att RA-spelen är superba. Riktigt trevligt att spela dem över LAN. Jag spelar spel för att komma bort från verkligheten, om spelen skulle vara helt realistiska skulle ju det flera månader att klara en bana.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv
Skrivet av nagash:
Skrivet av Diego:

Är det någon som tycker att RA är bra?
Asså, 2an är så overklig.
Ettan är lite verkligare men är ändå sugigt

Jag tycker att RA-spelen är superba. Riktigt trevligt att spela dem över LAN. Jag spelar spel för att komma bort från verkligheten, om spelen skulle vara helt realistiska skulle ju det flera månader att klara en bana.

Ja, kanske det.
Men jag tycker att grafiken inte är så bra.

Medlem

Kan ju vara för att det är femtioelva år gammalt.

Medlem

Jag lirade RA 2 en hel del på den tiden men när jag köpte The First Decade och testade ettan blev jag lite besviken. Tyckte det var för långsamt efter att ha sett tempot i RA 2:)


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Diego:
Skrivet av nagash:
Skrivet av Diego:

Är det någon som tycker att RA är bra?
Asså, 2an är så overklig.
Ettan är lite verkligare men är ändå sugigt

Jag tycker att RA-spelen är superba. Riktigt trevligt att spela dem över LAN. Jag spelar spel för att komma bort från verkligheten, om spelen skulle vara helt realistiska skulle ju det flera månader att klara en bana.

Ja, kanske det.
Men jag tycker att grafiken inte är så bra.

ojojojojojojoj ...

otroligt ...

hur gammal är du?

Medlem

Red Alert slår Red Alert2 varje dag i veckan, få spel som varit så magiska som första RA... Jag vet inte riktigt hur många timmar jag spelat det men många är det xD

Medlem
Skrivet av Askamaia:

Red Alert slår Red Alert2 varje dag i veckan, få spel som varit så magiska som första RA... Jag vet inte riktigt hur många timmar jag spelat det men många är det xD

Håller med, RA1 är bättre än 2.

Medlem

RA1 var det första RTS spelet jag spelade, även det andra spelet jag spelade någonsin. Var väl 5 då tror jag. Mitt favoritspel. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

hehe fasen red alert var ju äg! e fortfarande ett av dem grymmaste spelen som gjorts, även om det inte är state of the art längre, det kom trots allt ut på gatorna vid 96-97 nånting

Inaktiv

Red Alert fullständigt dominerar hela jorden! It's pwnagez0r..
Red Alert 2 är väl ok antar jag

Medlem

./agree @ Kibb, Red Alert är dominant.


signatur

They tried to bury their sins, but instead planted the seeds of their doom.

Medlem

Red Alert 1&2 är hur roliga som helst, älskar dom och tvåan har absolut inget fel på sin grafik.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Red Alert 1&2 är hur roliga som helst, älskar dom och tvåan har absolut inget fel på sin grafik.

Japp:) För övrigt så är grafiken inte allt i dessa mästerverk heller.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ettan är lite bättre än tvåan men är jag ute efter ett skönt avslappnande spel så sitter bägge lika fint:).

Medlem

redalert 1 kan numera spelas i 3d online

www.renalert.com


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av IceMan:

Red Alert 1&2 är hur roliga som helst, älskar dom och tvåan har absolut inget fel på sin grafik.

Japp:) För övrigt så är grafiken inte allt i dessa mästerverk heller.

Grafiken ÄR ett mästerverk, ingen jobbig, ful 3D.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av IceMan:

Red Alert 1&2 är hur roliga som helst, älskar dom och tvåan har absolut inget fel på sin grafik.

Japp:) För övrigt så är grafiken inte allt i dessa mästerverk heller.

Grafiken ÄR ett mästerverk, ingen jobbig, ful 3D.

Exakt. Men som sagt är grafiken inte det viktigaste i den här typen av spel. Det var inte den som höll mig fängslad iaf:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Jo då RA var helt okej, fast tvåan vann mitt hjärta


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

1
Skriv svar