Medlem
Spore - datum?

vet inte rikigt vilket forum det här tillhör så jag postar här.

vad är det för datum som gäller i sverige (eu)? är det 4/9 eller 5/9? jag har sett båda...nån som vet?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

4/9 är det som gäller enligt EA Sverige


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

finfint! tack!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

När det ändå snackas om EA så kan jag passa på att fråga; Har EA Sverige någon e-post som man kan maila?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Propy:

vet inte rikigt vilket forum det här tillhör så jag postar här.

vad är det för datum som gäller i sverige (eu)? är det 4/9 eller 5/9? jag har sett båda...nån som vet?

eller så kan du beställa från Australien, där släppte visst dom de i måndags:up:

Edit: De verkar som om Webhallen redan har börjat skicka ut förbokningarna, jag fick nyss ett sms från dom:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Fick också SMS idag, "Galactic Edition" på G

Redaktör

Spore släpps den 4/9, FZ:s recension kommer innan helgen.

Skrivet av WaltX:

När det ändå snackas om EA så kan jag passa på att fråga; Har EA Sverige någon e-post som man kan maila?

Tror inte de är särskilt sugna på att slänga upp en allmänt tillgänglig e-postadress, såna har en tendens att bli packade med allsköns skit. Använd kontakta oss-länken (kräver att du är medlem).


signatur
Inaktiv

Imorgon kommer det. Vad spännade det ska bli. Imorgon efter skolan ska jag befinna mig på sveavägen 39 med 450 i fickan. Precis efter jag fått det i mina händer ska jag springa tillbaka till tunnelbanan sen hoppa på cyckeln och lägga i 24:ans växel och trampa för mitt liv över Lidingö bron. Jag kommer att ringa hem för att säga åt någon att sätta på datorn och klicka ut skiv hållaren. Jag har det installerat så ska ringa min vän och säga att jag redan har passerat första stadiet och sedan skratta åt honom för att inte har det. Sen så när vi kommer till skolan på fredag så ska jag säga att min ras antagligen skulle vinna över hans i strid. Sen på träslöjds lektionen ska jag tälja min ras i trä och setta den på hans skåp. Och längre än så har jag inte planerat


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

eller så fick man de igår från webhallen?:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Spore ligger redan uppe på div piratsiter. får nog bli en try&buy.

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Imorgon kommer det. Vad spännade det ska bli. Imorgon efter skolan ska jag befinna mig på sveavägen 39 med 450 i fickan. Precis efter jag fått det i mina händer ska jag springa tillbaka till tunnelbanan sen hoppa på cyckeln och lägga i 24:ans växel och trampa för mitt liv över Lidingö bron. Jag kommer att ringa hem för att säga åt någon att sätta på datorn och klicka ut skiv hållaren. Jag har det installerat så ska ringa min vän och säga att jag redan har passerat första stadiet och sedan skratta åt honom för att inte har det. Sen så när vi kommer till skolan på fredag så ska jag säga att min ras antagligen skulle vinna över hans i strid. Sen på träslöjds lektionen ska jag tälja min ras i trä och setta den på hans skåp. Och längre än så har jag inte planerat

Finfin plan du har där :P;)

Medlem

Köpte det idag.


signatur
Inaktiv

Köpte Galactic Edition nyss!!
Så här ser min Måndag eller Tisdag ut:
I morgon tar jag med mej alla läxor hem, så gör jag dom under helgen.
På Måndag morgon går jag till skolan som vanligt. Dagdrömmer om Spore. Slutar halv fyra på Måndagar och två på Tisdagar.. Kommer hem och märker att det ligger ett avi hemma. Drar på mej jackan och plånboken och ber brorsan att han inte får spela mer WoW på datorn. Sedan tar jag cyklen och cyklar ner till posten och hämtar ut det. Sedan drar jag hem och installerar det och sitter hela kvällen och spelar det!!!:)
Sedan på nästa dag kommer jag och skrytter för min kompis att jag har och det äger(han är en konsolnörd men inga pengar till spel)!!

Så ser min Spore kväll ut!:p

1
Skriv svar