Världens i särklass bästa spel

Medlem
Världens i särklass bästa spel

Jag har tänkt noga och kommit fram till Fallout är det bästa spelen jag har spelat under.

Så vad tycker ni killar

Medlem

Jag har personligen aldrig spelat Fallout.... (det kan inte vara SÅ bra..?????)

Men jag skulle nog säga, C&C och WOW(inte för att jag nu tycker om det eller spelar det, men upplägget var nyskapande och snabbstartade verkligen mmo-världen och idag så spelar över 10 miljoner människor det, så ja, det är nog jääädrans bra.)

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Jag har personligen aldrig spelat Fallout.... (det kan inte vara SÅ bra..?????)

Men jag skulle nog säga, C&C och WOW(inte för att jag nu tycker om det eller spelar det, men upplägget var nyskapande och snabbstartade verkligen mmo-världen och idag så spelar över 10 miljoner människor det, så ja, det är nog jääädrans bra.)

Jo det kan det.

Men en fråga som är mer intressant om villket spel ni tycker är det bästa är nog; hur många trådar det har skapats här som handlar om villket spel man tycker om mest.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Det måste vara Diablo 2.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Grand Theft Auto Lätt


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Command and conquer och Dawn of war får det bli då om det är baserat på min egna åsikt!

Medlem

fallout 2 är ett riktigt, riktigt bra spel. enda RPG som kommer nära måste vara planescape: torment. å andra sidan var jag 17 när jag lirade de spelen, och jag hade säker inte uppskattat handlingen lika mycket idag (vid den här tiden lyssnade jag på garbage och tyckte att the beach var världens bästa bok...)

bästa spel för mig måste nog bli SMB3 eller bionic commande. de enda spelen som jag konstant återvänder till och har kul med.

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Jag har personligen aldrig spelat Fallout.... (det kan inte vara SÅ bra..?????)

Men jag skulle nog säga, C&C och WOW(inte för att jag nu tycker om det eller spelar det, men upplägget var nyskapande och snabbstartade verkligen mmo-världen och idag så spelar över 10 miljoner människor det, så ja, det är nog jääädrans bra.)

WoW nyskapande? Du har fått det hela om bakfoten..

Medlem

Hmm.. Jag måste nog svara BG:2 oerhört häftigt och sjukt roligt. Kör man BG:1 med tutu så blir det tvåa.

Skrivet av lave:

tyckte att the beach var världens bästa bok...)

EY! Beach är världens bästa bok, eller iaf på min top 5.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Hmm.. Jag måste nog svara BG:2 oerhört häftigt och sjukt roligt. Kör man BG:1 med tutu så blir det tvåa.

Skrivet av lave:

tyckte att the beach var världens bästa bok...)

EY! Beach är världens bästa bok, eller iaf på min top 5.

vilket jag också tyckte när jag var i din ålder! se det såhär, det är rätt skönt att upptäcka nya "världens bästa bok" hela tiden, jämfört med att ha läst den när man är 20 och bara tycka att allt är "meh" i jämförelse....

Inaktiv
Skrivet av lave:
Skrivet av sno0zer:

Hmm.. Jag måste nog svara BG:2 oerhört häftigt och sjukt roligt. Kör man BG:1 med tutu så blir det tvåa.

Skrivet av lave:

tyckte att the beach var världens bästa bok...)

EY! Beach är världens bästa bok, eller iaf på min top 5.

vilket jag också tyckte när jag var i din ålder! se det såhär, det är rätt skönt att upptäcka nya "världens bästa bok" hela tiden, jämfört med att ha läst den när man är 20 och bara tycka att allt är "meh" i jämförelse....

Å du all vetande lave. Kan du besvara på frågan om vilken som är den riktiga bästa boken?

On topic
Dungeon Keeper 1 är världens bästa spel de som inte har spelat det får inte påstå att det finns något bättre


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Harmless: min poäng var att ens smak vad gäller spel, litteratur eller vad som helst förhoppningvis ändras/utvecklas med åren. Det finns givetvis ingen bok (eller spel) som är "bäst" rent objektivt.

Medlem

^Förutom CS, det är världens bästa spel! ...inte ironisk alls...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag tycker CS:s har förstört för mig. Sen jag spelade det har jag svårt för att spela andra fps - något som stör mig enormt!

Någon som har tips på ett riktigt bra fps som man bara måste spela? Inte Cod4 eller Crysis, de har jag redan spelat. Gärna något skräckspel:up:

Inaktiv

CS har ju inte enns en handling. Det finns inget djup. Inga hjältar att besegra ingen drakar att få tag på, inga impar att kontrollera.

Skrivet av lave:

Harmless: min poäng var att ens smak vad gäller spel, litteratur eller vad som helst förhoppningvis ändras/utvecklas med åren. Det finns givetvis ingen bok (eller spel) som är "bäst" rent objektivt.

Ok men man kunde ju alltid hoppas att du kunde berätta vad som kommer hända om några år


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

...Jag trodde ni skulle märka, men markera HELA min text så ser ni
theHarmlessWarrior ; det han menar är att den bok du tycker är världens bästa nu (eller spel, eller vad som helst i kulturform) kommer nog med ganska stor säkerhet att inte vara det bästa för dig då.

båtsman ; Ett spel som du bara MÅSTE ha spelat är faktiskt Red Faction (det första), där har dom miljöer som är sprängbara!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av lave:

vilket jag också tyckte när jag var i din ålder! se det såhär, det är rätt skönt att upptäcka nya "världens bästa bok" hela tiden, jämfört med att ha läst den när man är 20 och bara tycka att allt är "meh" i jämförelse....

Det är naturligtvis sant.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Youtube-proffs

Half-life eller GTA Serien.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Portal


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Fallout var ett riktigt bra spel det måste jag hålla med om, ett annat spel som jag tyckte väldigt mycket om var Kotor.
CS? snälla nån


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

cs är nog det spel jag har spelat mest, och har haft jävligt roligt med det

Medlem

finns så mycket att välja på, och det finns många spel man konstant återvänder till. starcraft lirar jag fortfarande från och till (men tröttnar snabbt då det inte finns någon skill-ranking på battle.net, och jag får storspö av dryga tolvåringar). ska bli grymt kul att se hur tvåan blir, när det nu kommer ut...
halflife 1 lirar jag igenom då och då.
gamla goda quake world har man plöjt ner några dagar i .....
halo 1 lirar jag också. en dag ska jag försöka klara det själv på legendary.

Inaktiv

Diablo 2.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Det är inte lätt att utse det allra bästa spelet någonsin. Men Diablo 2, Battlefield 2 och Operation Flashpoint slåss om förstaplatsen.

Medlem

Day of the Tentacle
Grim fandango
Monkey Island
Knights of the old republic
Dungeon Keeper
Quake
Half-Life
Baldurs Gate 2

det har alltså inte gjorts några riktiga höjdare på ett tag, ingen platsar här iaf.

Medlem

som ni märker är inte deus ex med på min lista, spelar det i skrivande stund men har inte kommit särskilt långt än. krävs nog ganska mycket av en gammal titel att ta sig upp retroaktivt.

Medlem

du spelar deus ex för första gången? you lucky bastard.... ett av de få spelen som verkligen skiner, trots åldrad grafik (i samma klass som super mario 64, ocarina of time och fallout!)

Medlem

lave: kanske ska testa dom också då.

Inaktiv

Ingen som nämnt Mafia?

Bästa spelet jag lirat.


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

flakkz: mafia är en bubblare på min!

123
Skriv svar