Guitar hero III vs Guitar hero II ?

Inaktiv
Guitar hero III vs Guitar hero II ?

Hej, har planerat att köpa guitar hero till min xbox 360. Men nu är det så att jag inte vet vilket av dom två spelen som är bäst. Ska ja köpa GH 3 elr GH 2? vet att man kan lägga in custom songs i tvåan men kan man göra det i trean också? snälla hjälp aerosmith har jag tänkt att köpa senare, först trean elr tvåan


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem
Inaktiv

kan man lägga till egna låtar i det?


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

och räcker det om man bara köper en gitarr och Rock band? kostar nästan 2000 spänn för hela paketet


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

tar nog Rockband senare, vore himla tacksam om nån kunde nämna vilket mellan GH 3 och GH 2 som är bäst och mest värt att köpa


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Vad jag anser är att medans Guitar Hero 3 verkar ha fler och kändare låtar har det också mycket mer skräplåtar än 2:an.
2:an bara känns mysigare och roligare medans 3:an känns ytlig och plastig.

Medlem

Du kan INTE* lägga in egna låtar i GH 2.

Men jag säger såhär, känslan är bättre i tvåan +att det e myyycket fler bra låtar i tvåan.

Trean är förutom att den har sämre feeling, ruskigt dåligt mixad, blir mycket "skrammel" och svårt att höra både det man spelar och det som sjungs.

Rockband på 360 kommer att fungera med gitarrerna från GH2/3 så du kan spara en hacka om du inte vill ha trummorna och micen.

* Inte utan att hacka ison, och det kräver piratad version så då faller köpargumentet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Hittade inte 2:an elr trean i paket med en gitarr, så de blev en special utgåva av aerosmith


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv
Skrivet av flaseb:

Hittade inte 2:an elr trean i paket med en gitarr, så de blev en special utgåva av aerosmith

fail.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=67361

guitar hero 2

1
Skriv svar