Inaktiv
Spel tips

Hej! Har tröttnat på mina gamla spel, allt från Battlefield till company of heroes. Har precis fyllt år och har nu en välfylld kassa, tänkte spendera det på något roligt, så undrar vad det finns för BRA spel idag, har kollat runt lite men inte hittat något. Vill helst ha ngt icke zombie, FPS eller RTS, helst nutid.

(Eftersom jag inte riktade mig på någon speciel genre så skrev jag det under off-topic)

Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Battlefield bad company:up::up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

har du ps3 och/eller 360? eller bara pc?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av MilleX:

Battlefield bad company:up::up:

Varvade precis SP nu för 5 min sen:P


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Inaktiv

har bara PC (om inte mitt gamla xbox räknas men ingen gör väl spel till det)

Medlem

COD4? Mass Effect?

de är dom som snabbast ploppar upp i skallen.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

CoD 4 eller Team Fortress 2.

Medlem

Då föredrar jag Crysis, Call of duty 4, Assassins creed, World in conflict, Gears of war och Portal! Alla dom är populära och har fått bra betyg men vissa kräver en muskel dator som Crysis exempelvis.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Inaktiv

Fick en Ny dator vid årsskiftet, Nvida 8800+ G-kort(typ) Jag har Crysis, CoD4, AssasinsCreed,World in conflict, CoH: Oposing Fronts. kan köra alla på högsta grafik men har klarat alla SP kört alla MP tills ag tröttnat, ät förväntans full inför Spore och FarCry2... får väl vänta helt enkelt

Medlem
Skrivet av knight8718:

Fick en Ny dator vid årsskiftet, Nvida 8800+ G-kort(typ) Jag har Crysis, CoD4, AssasinsCreed,World in conflict, CoH: Oposing Fronts. kan köra alla på högsta grafik men har klarat alla SP kört alla MP tills ag tröttnat, ät förväntans full inför Spore och FarCry2... får väl vänta helt enkelt

Högsta på Crysis med den datorn? 2fps?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

[quote=Zelaxe]

Skrivet av knight8718:

2fps?

2fps? (okunnig = jag?):O

Medlem
Skrivet av knight8718:
Skrivet av Zelaxe:

2fps?

2fps? (okunnig = jag?):O

fps=Frames Per Second=Bilder per Sekund.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

ööhh, det vet jag inte men när jag kör på högsta så laggar det om det ca 20 pers som skjuter på mig, så kör på högsta ibland >.< glömde säga att jag har NDS

1
Skriv svar