Inaktiv
fifa 09

Vad tror ni om fifa 09?

Medlem

Grafiken kommer säkert vara jättebra men spelkänslan kommer vara kass. Precis som på 08.

Inaktiv

Slutet för PES.


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

man har ju fårr reda på ganska mycket om fifa vilket gör mig bara mer intresserad av det.

Inaktiv

längtar skitmycket efter det


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

fifa 09 hemsidan är uppe nu så kolla in den.

Medlem

hoppas det inte ändras mycket från 08, hatar när dom ska utveckla nya kontroller hela tiden. gilla dom i 08. men det jag saknar i 08 som jag hoppas kommer i 09 är

- utökat träningsläge. Straffar, frisparkar (med mur o så) hörnor
- träningsläge med polare i mål tex
- ta bort dom "förbjudna områdena" alltså att spelarn springer iväg av sig själv så fort målisen plockar upp bollen. förut kunde man ju fälla målisen
-bättre AI på spelarna att dom möter bollen bättre
-skapa egna lag från skratch
-bättre system för nick alt bicy/scissor (tex dubbel tryck på skjut)

Medlem

Jag tror också att FIFA 09 kan bli en succé! Ska bli spännande att se hur Be a pro läget ser ut i FIFA 09.

Medlem
Skrivet av Meller:

Slutet för PES.

Nehäää du...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Längtar!!
Håller me Richiraptor om TräningsLäge och allt de andra
Någon som vet När det släpps!
Tagga Nhl också! har bokat det! Kmr 11SEP

Inaktiv

Säkert lite bättre grafik , men spelarna stämmer ju aldrig för t.ex allsvenskan när säsongen väl har börjat 2009 så är det massa nya spelare!:|

Inaktiv

Säkert lite bättre grafik , men spelarna stämmer ju aldrig för t.ex allsvenskan när säsongen väl har börjat 2009 så är det massa nya spelare!
©

Inaktiv

Med FIFA 09 kom det ju också en Be A Pro - Season grej som gör det hela mycket mer livligt :P.
En asgrym grej är att när man ska spela match så kommer man direkt till den arenan!
Det går lättare att göra mål i FIFA 09 än i FIFA 08, vilket är mycket bättre, för dom som har ett helvete att vinna över sina kompisar som är überbra på FIFA 08 (09), så dom också har en chans.
Mer moves, man får göra sina egna målgester, och sån skit, så jävligt bra.

1
Skriv svar