Vilka två spel skulle ni vilja kombinera?

Medlem
Vilka två spel skulle ni vilja kombinera?

Om ni fick möjlighet att slå ihop två spel med varandra, vilka två skulle det vara då?

Glöm inte att motivera

Jag skulle kombinera GTA och Crysis, spelidén och grafiken

Youtube-proffs

Enklaste frågan någonsin. Tror jag svarar för många när jag säger Grand theft auto IV och Fallout 2.

GTA för friheten, känslan, grafiken, stora städer. Fallout för apokalyptiska temat..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hmm...bra fråga. Skulle vara kul och se hur The Sims och GTA fungerade ihop. Att man är en gangster som fortfarande har behov att uträtta. Kunde vara kul. Påminer lite om The Ship:)

Medlem

Hmm varför inte Settlers och Rome: Total War. Bygg och tillverknings (samt förskaffning av material) aspekten i Settlers blandat med stridssystemet och kamperna på stora öppna fält ifrån Rome. Och kanske att man som i Rome ska försöka ta över världen genom att kriga till sig eller alliera sig med vissa områden. Och med bättre, snyggare och mer realistisk grafik. Nice


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Hitman och GTA.....

Inaktiv

GTA IV med World of Warcraft kanske? Ganska så ball med ett gangster MMO ^^

Medlem
Skrivet av Polish:

Enklaste frågan någonsin. Tror jag svarar för många när jag säger Grand theft auto IV och Fallout 2.

GTA för friheten, känslan, grafiken, stora städer. Fallout för apokalyptiska temat..

Du svarar absolut för mig :heart:!

Inaktiv

Fallout 2 och Fallout 1. Båda för grafiken, känslan, storyn, och resterande.

Medlem

Crysis och BF2 kanske


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Polish:

Enklaste frågan någonsin. Tror jag svarar för många när jag säger Grand theft auto IV och Fallout 2.

GTA för friheten, känslan, grafiken, stora städer. Fallout för apokalyptiska temat..

Medlem

Commander Keen och World of Warcraft, inget skulle slå det !


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Medieval 2 + Valfritt warhammer universum.

Alternativt

World in Conflict + Warhammer 40k

Inaktiv

ridge racer och tekken ........ erm

Medlem

Elite2 och EVE


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Dungeon keeper 1 med grafiken till Evil Genius.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Crysis/FarCry med ArmA eller Delta Force 2.

Inaktiv

Edit, Juste

Jag skulle gärna vilja använda Halo 3 motorn i spelstilen i battefield.

Lixom man gör en cool "battlefield" map.

Senare spelare man 32 mot 32 och man kan använda pelicaner, tanks, fordorn.

Skulle bli as roligt

BattleHalo

Medlem
Skrivet av jjonte:

Glöm inte att motivera


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

GTA+Bad company


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Dan Dolme och Quakeworld.

Medlem

Tetris och valfritt strategispel.
Förinta fienden samtidigt som du undviker de enorma färgglada klossarna som faller från himlen


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:

Tetris och valfritt strategispel.
Förinta fienden samtidigt som du undviker de enorma färgglada klossarna som faller från himlen

Command and Conquer: Tiberium blocks

Fight as GDI or NOD as a mysterious invading alien force try to settle and fill the Earth's athmosphere with deathbringing multicolored tiberium blocks

Crush or be crushed!

8)

Det kanske är värt att maila EA Losangeles om det här...

Inaktiv

Crysis med FIFA08, fräsigt


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Thief och assasins creed?

Jag gillade rissans förslag också...

Varför inte age of empires och gta?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Virtua Fighter/Tekken/DoA och ett fantasy MMORPG.

Gå runt i en stor öppen fantasy värld med det djupa kontrollerna ifrån ett fightningspel.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag tror att Rome - Total War och Starcraft skulle gå alldeles perfekt ihop, då kan man verkligen simulera dom där gigantiska horderna med zerg som anfaller en mycket mindre (men definitivt starkare per enhet) protoss armé.

Sen så skulle grafiken vara ganska fin också, problemet är väl bara att världskartan skulle bli gigantisk med alla möjliga världar, men det ska nog gå ändå

Rissan ; Praetorian tror jag spelet heter, det var väl lite som du nämnde (fast utan romes gigantiska arméer, men nog kan dom bli ganska stora ändå).

Skrivet av Polish:

Enklaste frågan någonsin. Tror jag svarar för många när jag säger Grand theft auto IV och Fallout 2.

GTA för friheten, känslan, grafiken, stora städer. Fallout för apokalyptiska temat..

Hell yeah!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Hmm...bra fråga. Skulle vara kul och se hur The Sims och GTA fungerade ihop. Att man är en gangster som fortfarande har behov att uträtta. Kunde vara kul. Påminer lite om The Ship:)

Jag skulle också vilja se den kombinationen.

Inaktiv
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av JakeTheSnake:

Hmm...bra fråga. Skulle vara kul och se hur The Sims och GTA fungerade ihop. Att man är en gangster som fortfarande har behov att uträtta. Kunde vara kul. Påminer lite om The Ship:)

Jag skulle också vilja se den kombinationen.

Ja, bra idé:D:up:
Annars... Antingen AoC och WoW, AoC för grafiken och stridsystemet och WoW för mängden spelare och raserna eller GTA och WoW, ett gangster mmo

Medlem

EVE och Super Mario Bros


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Crysis och BF2 kanske

Måste hålla med...:)


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

12
Skriv svar