Medlem
Lego!

Nu har ju Star Wars och Indiana Jones filmerna gjorts "lego-version" och blivit mera barnvänligt. Efter det är det Batman som står på tur. Efter det är ju frågan vilken filmserie som görs om till lego. Gudfadern vore väl något va?
Eller kanske Matrix?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Det jag skulle vilja se i lego är en mod till t ex total war där alla soldater på slagfältet var gjorda i lego. Det hade varit coolt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Harry Potter tror jag. Men någon serie som Scary Movie eller liknande hade ju vart väldigt kul att se i lego.

Medlem

Sagan om Ringen skulle ha varit riktigt skoj!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

vad jag vet så hade sagan om ringen (som q0rra sa) och scarface vart bra, eller varför inte hitman?


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Har också en precis likadan tråd men efter att ha kollat när du skapade tråden så såg jag att du var först (även om jag inte visste om det).
Nu till trådens fråga.
Jag brukar säga Harry Potter men nu så tror jag nog att jag säger Sagan om ringen och TMNT.
Skulle inte de vara häftigt:D


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Vill ha Boondock Saints-lego, det vore värt vilket pris som helst.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv
Skrivet av q0rra:

Sagan om Ringen skulle ha varit riktigt skoj!

Ja det hade vart najs!

Medlem

Skulle tro att Sagen om Ringen-lego bara är en tidsfråga bort, det är för stort för att de ska inte ska vilja göra det.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar