Inaktiv
fahrenheit 2 ?

nån som vet om det kommer ett fahrenheit 2?
älskade första spelet,
skulle sitta fint med en uppföljare!


signatur

// I like my coffee black just like my metal.

Medlem

ingen aning, men jag hoppas verkligen det, precis som du älskade jag med det första, välldigt bra gjort! en tvåa borde komma, menar det måste ha sålt rätt så bra?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jadu, hur fan ska dom göra en tvåa på den skiten? Storyn avslutades väl rätt så bra? Halva grejen var ju att storyn var så satans tricked out så det finns inte... vet inte om jag skulle uppskatta en tvåa.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Vet inte om det är exakt en uppföljare. Men dom som gjorde Fahrenheit håller på med ett nytt äventyrsspel nu. Som ska vara likt fahrenheit på sätt o vis. Fast uppdaterad grafik m.m. Om jag bara kunda komma ihåg vad det hette....

Heavy Rain heter det. Det är snyggt, men den där producenten (David Cage?) pratar så mycket strunt att man blir leds på honom och med honom spelet.

Särskilt eftersom jag inte tyckte Fahrenheit höll upp för hypen.

Medlem

Älskade Fahrenheit! Efter att ha sett teknikdemon till "uppföljaren" Heavy Rain så kunde jag inte säga annat än "WOW". It blew me away.
I övrigt så är nog Fahrenheit skyldig till att innehålla de två mest osexiga sexscenerna någonsin!

Lite rolig touch, om än jävligt fjantig, är ju när man skulle sitta och "tima" rörelserna med musen. Dessa tyskar...

Heavy Rain teknikdemo

Medlem
Skrivet av wiki:

Älskade Fahrenheit! Efter att ha sett teknikdemon till "uppföljaren" Heavy Rain så kunde jag inte säga annat än "WOW". It blew me away.
I övrigt så är nog Fahrenheit skyldig till att innehålla de två mest osexiga sexscenerna någonsin!

Lite rolig touch, om än jävligt fjantig, är ju när man skulle sitta och "tima" rörelserna med musen. Dessa tyskar...

Heavy Rain teknikdemo

Ser bra ut

Medlem

Filmen såg grymt bra ut :). Kan nog bli ett grymt spel. FÖr övrigt borde inte spel ha sex-scener btw. Det ser bara dåligt ut...

Medlem

Filmen såg grymt bra ut :). Kan nog bli ett grymt spel. FÖr övrigt borde inte spel ha sex-scener btw. Det ser bara dåligt ut...

Inaktiv

trevligt demo.. hennes överläpp var dock lite skum.. rörde sig konstigt i början.

Det enda jag inte gillar med Fahrenheit var alla QTEs. Varje gång dom startade så tappade man fokus på spelet och satt bara beredd på att trycka rätt. En åskådare skulle uppskattat spelet mer än personen som faktiskt spelade. Blev liksom lite Bourne-Effekten över det..massa klipp utan att man hängde med på vad som faktiskt hände. Annars så var det trevligt.

1
Skriv svar