Medlem
Mafiaspel

Jag har tagit fram gudfadern och #Mafia och spelat igenom båda två ännu en gång. Så jag undrar om någon har något tips till något annat mafia spel?

Medlem

Ptja.. man jobbar för mafian i gta 3, vc och san andreas. Kanske kan vara något?

Medlem

Mafia 2 är ju på gång, GTA 4 har ju lite mafia-inslag.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Gta är ju ett spel som man suttit vid lite för mycket i sitt liv. Mafia 2 kommer förhoppningsvis bli ett riktigt bra och roligt spel så man får väl vänta

Medlem
Medlem
Skrivet av Vonyx:

Gangland.

precis det spel jag sökte, visste inte var det hette och eftersom jag bara spelat det en gång innan så visste jag inte hur jag skulle beskriva det.

Så tack för tipset

Medlem

Gudfadern 2 kommer


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Om det kommer suga lika mycket som ettan så är det ju inte mycket till mafia-spel dock...

Medlem
Skrivet av Fargo:

Om det kommer suga lika mycket som ettan så är det ju inte mycket till mafia-spel dock...

Håller med totalt. Den blev ju iof en storsäljare och det är ju inte så ovanligt att EA fortsätter utveckla produkterna som säljer för dom, tex The sims;)

Medlem
Skrivet av Fargo:

Om det kommer suga lika mycket som ettan så är det ju inte mycket till mafia-spel dock...

Jag sålde det efter 1 vecka

Medlem

Haha det enda roliga med gudfadern var att man fick skapa sin egen karaktär imo, sånt är alltid roligt. Men sen efter ett tag kändes det litet enformigt och linjärt...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Säger bara ett spel...

Gangsters.

Sjukt roligt, svårt som satan med!

Medlem
Skrivet av Reaction:

Säger bara ett spel...

Gangsters.

Sjukt roligt, svårt som satan med!

ah det gamla sköna spelet! ja det är roligt men svårt.
har för mig jag slutade spela väldigt fort för det var för svårt kanske något man ska leta upp nu för en liten utmaning på eftermiddagarna efter jobbet:P

1
Skriv svar