Medlem
Fotbolls spel

Nu ere så att jag ska tjakka ett fotbolls spel, då kmr det svåra. Fifa 08 lr PES 8?
Ge gärna förslag vilket som ni tkr e bäst. Och förklara varför det är bättre än det andra

Medlem

PES 08 om du vill ha realistisk fotboll

FIFA 08 om du vill ha bra managerläge och massa licenser.

Jag har PES 08 och tycker det är skitkul, men managerläget är ganska tattigt.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

PES08 ska du ej köpa, värdelöst så det förslår. Har spelat PES sedan PES3, och alltid tyckt det varit bättre än FIFA. Sen kom PES08, herregud vilket uselt spel. Noll spelkänsla, buggigt, ruttet karriärläge (som alltid visserligen), värdelöst online med mera. FIFA 08 är lika ruttet, om du ska köpa det till PC. Till konsoll är FIFA klasser bättre än PES, så till PC rekommenderar jag... PES6.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

OKej, tacksam för all hjälp ska ha det till mitt kexbox 360
Tkr att managerläget är rätt viktigt. Men efter att ha spelat båda demona<<"va fan heter det i plural?" så tkr jag inget av dom var speciellt imponerande. Gillade dock PES8 mer när det gäller känsla men fifa 08 har bättre licenser och manager läge så det kanske blir ett fifa 08 det andra UEFA, är det inge vidare då?

Medlem

UEFA Euro 2008 är nog det bästa fotbollsspelet som du kan hitta nu för tiden. Jag har själv demot och tycker det är väldigt skoj.

Medlem

Finns demot å hitta på xbox live ? kanske värt att testa också.
Vet du hur Manager läget och säsångerna är på det spelet?
Tack för all hjälp

Medlem

Nä managerläget vet jag inget om. Och ja...demot finns på xbox live.

Medlem

Lirade UEFA demot nyss... Hästlängder mkt bättre känsla än dom andra. Blir nog ett köp

1
Skriv svar