Guitar hero problem (PC)

Inaktiv
Guitar hero problem (PC)

Första tråden, är ledsen om jag postade under fel "forums-flik". Hittade heller ingen sökfunktion så jag vet inte om en liknande tråd redan är skapad, isåfall FÖRLÅT!

Till mitt problem,

Spelat Guitar Hero 3 till datorn och ett problem har uppstått. För en tid sedan försökte jag att lägga in ett par custom låtar, men misslyckades. Tråkigt tänkte jag men livet gick vidare, jag fick dock börja om på min sparning men jag kom snabbt tillbaka till stället där jag var. Inget problem hittills.

Nu däremot har ett frusterande problem uppstått, när jag ska save'a så kommer detta följande upp:

"Overwrite Failed.
No storage device was selected or the in-use storage device is unavailable."

Innan så kom den upp vid olika tillfällen, men det gick till slut att spara. Nu däremot är det helt omöjligt att spara och allting skiter sig. Har läst runt lite på google och det står att man ska ta bort sina custom pack låtar, men grejen är att jag har inget sådant. Jag kikade runt i Gh3 mappen och hittade en låt som jag hade försökt lagt in och tog bort denna. Problemet kvarstår.

Min fråga till er, hur fixar jag detta? Kan jag ha någon fil kvar som ska tas bort, isåfall vilken? Och vart hittar jag denna? Om jag ska ominstallera spelet, går det att ha kvar sin sparning? Räcker det om jag sparar s000.d irån min Save mapp, eller är det mer som ska sparas?

Cred till alla som orkar läsa och hjälper!

1
Skriv svar