Samtliga låtar i nästa Guitar Hero

Robot
Medlem
Samtliga låtar i nästa Guitar Hero

Arch Enemy och Creedence Clear Water Revival är awesomesauce. Annars känns det mesta 'meh', håller tummarna för RB3's lista.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Skägg.
10 Chambers

Strung Out och Silversun Pickups!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skägg.
10 Chambers
Skägg.
10 Chambers
Medlem

Dire straits, Queen och CCR!

Medlem

oooh ett till Guitar hero spel... vad roligt... snart kan det ju börja konkurera med sims expansioner... mjölka kossan lite till...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

tycker att de var många intressanta låtar för en gångs skull blir nog ett köp

Medlem

Arch Enemy, Avenged Sevenfold och Rush...Tusan! Nu måste jag ju köpa detta spel:D

Medlem

Har precis skaffat Guitar Hero:Metallica till PS3 som jag plågar grannarna med hur fungerar det med nedladdade låtar om man har flera olika spel? Är alla olika låtar tillgängliga från flera spel?

EDIT: Alltså, låtar som är nedladdade till GH:Metallica, fungerar de om jag skaffar ett nytt GH?

Medlem

!!!!!!!!!!!!!!! Alter Bridge - Ties that Bind! WOHOO jag älskar den låten.. och som alltid i GH så finns det en omöjlig slayer låt med

Medlem

Tja, verkar vara en roligare låtlista denna gång iaf. Blir nog ett köp. Var länge sedan jag skaffade ett GH spel nu.

Inaktiv

Någon som håller räkningen på vad det är för nummer i serien? 7,8,9?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Någon som håller räkningen på vad det är för nummer i serien? 7,8,9?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

hmm tryckte snabbsvar 2 gånger men inget hände. Sen när jag laddade om sidan så fanns dem där.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av elimsen:

Har precis skaffat Guitar Hero:Metallica till PS3 som jag plågar grannarna med hur fungerar det med nedladdade låtar om man har flera olika spel? Är alla olika låtar tillgängliga från flera spel?

EDIT: Alltså, låtar som är nedladdade till GH:Metallica, fungerar de om jag skaffar ett nytt GH?

Goda nyheter! Guitarhero.com råkade läcka att Metallica kommer vara exportabelt till GHWOR. Men hur många låtar som kommer att kunna flyttas över är osäkert.

Medlem

Härlig låtlista, tyvärr är jag inte längre mycket för Guitar Hero... :\ Så blir nog inte ett köp trots allt.

Medlem

FIVE FINGER DEATH PUNCH!

1
Skriv svar