NHL 11-demo ute

Robot
Medlem
NHL 11-demo ute

Tror faktiskt att de kan bli ett köp. De va ett tag sen ja köpte ett NHL och de här gillade jag skarpt

Medlem

Det verkar vara fritt fram att ladda ned det för alla på PSN, det fungerade iaf bra för mig utan något PS+ konto

Avstängd

Jävligt bra demo, mer tyngd i spelarna och så kan man bestämma hur hård passningen ska vara
Sen är ju det nya tekningssystemet nice!

Btw, så är demon tillgänglig för alla sedan i tisdags på PS

Medlem

Väldigt lite nytt. Precis som 2010.
Pass!

Medlem

en fråga... PC?

Medlem
Skrivet av GenKan:

en fråga... PC?

Svaret är "Nej"

Medlem
Skrivet av Gotti:

Väldigt lite nytt. Precis som 2010.
Pass!

Skulle vilja veta vad exakt du förväntar dig vara "mycket nytt"?

Medlem

Varför bara PS3 och 360 ?? PC är den hetaste ju :/


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Och precis vad jag fruktade så hänger sig tydligen demot också, för en snubbe jag känner iaf. Och han har haft likadana hängningar som mig på NHL 10, så det känns ju inte det minsta lovande... Fullpris för en roster update där de inte ens fått bort kritiska krasher/hängningar? Nej tack.

Avstängd

Sportspel är verkligen piss på pc...

Medlem

NHL 11 har en helt annan känsla än 10 (har bara lirat i någon timme). Den nya fysiken gör tackligarna mycket bättre. Tappade klubbor och trasiga klubbor är extremt välkommet, det kan verkligen ändra spelet! Mer eller mindre öppen bur och då ryker klubban i samband med skottet! Ett självklart köp för mig. Skillnaden mellan NHL 11 och NHL 10 känns mycket större än 10 vs 09.

Medlem

Tyckte det var lite "meh" som vanligt faktiskt. Stelt som in i bomben sedan 07. Gillar verkligen inte den där motorn de använder, men det ser snyggt ut på bild iaf

Medlem

Tung demo! Väntar bara på att få ställa upp spelhastigheten lite så det blir lite fart i spelet!

Inaktiv

Håller med Mahone. Jag tillhör den kategori av människor som säger sig vara hockeykunnare:)). Därmed så synar jag spelen i minsta detalj, för att det är en viktig del av mitt stora intresse. Nu ska det även tilläggas att det bara är demon, men de har i år hoppat upp ett snäpp i realismen, men passningsystemet känns aningen svårare och det vet jag inte om det är så positivt , däremot så är kraften skön att ha, så att det känns väldigt mycket svårare "ping-ponga" fram till mål och två mot ett lägen är nästan för svåra sätta(känns det som). Spelaren i ett one timer läge känns ibland svår att skjuta med direkt, han tar liksom hand om pucken först ibland, men det är ibland min finmotorik som är det största problemt:) Överlag så är tacklingarna mycket bättre men i demon så tycker jag fortfarande att mina datorkamrater har för dåligt rörelseschema, står ibland till och med stilla vid uppspellägen tills jag når mittlinjen, men det tyckte jag även ´vid förra demon och sen kan man i spelen även "rita själv" hur man vill att medspelarna ska röra sig i vissa situationer, hoppas det har arbetat mer med det spelläget, för det rent taktiska inslaget i spelet verkar inte hittintills ha utvecklats mer ja förutom tekningarna som kännetecknas som en viktigt fast situation i hockey. Men jag är nöjd med känslan än så länge. DEN stora frågan är bara när vi får gnugga allsvenskan i Nhl, troligtvis aldrig:(. Men visst skulle det vara kul att lira Sundsvall upp i Elitserien, nja vid eftertanke kanske inte Sundsvall men Kanske Örebro. Varför inte lägga ut alternativ ligor till spelen som gamepack som vi skulle köpa till, borde inte vara omöjligt för Ea säljer väl även spel i Österrike och den liga finns inte vad jag vet i alla fall på detta eller KHL.

Inaktiv

Håller med Mahone. Jag tillhör den kategori av människor som säger sig vara hockeykunnare:)). Därmed så synar jag spelen i minsta detalj, för att det är en viktig del av mitt stora intresse. Nu ska det även tilläggas att det bara är demon, men de har i år hoppat upp ett snäpp i realismen, men passningsystemet känns aningen svårare och det vet jag inte om det är så positivt , däremot så är kraften skön att ha, så att det känns väldigt mycket svårare "ping-ponga" fram till mål och två mot ett lägen är nästan för svåra sätta(känns det som). Spelaren i ett one timer läge känns ibland svår att skjuta med direkt, han tar liksom hand om pucken först ibland, men det är ibland min finmotorik som är det största problemt:) Överlag så är tacklingarna mycket bättre men i demon så tycker jag fortfarande att mina datorkamrater har för dåligt rörelseschema, står ibland till och med stilla vid uppspellägen tills jag når mittlinjen, men det tyckte jag även ´vid förra demon och sen kan man i spelen även "rita själv" hur man vill att medspelarna ska röra sig i vissa situationer, hoppas det har arbetat mer med det spelläget, för det rent taktiska inslaget i spelet verkar inte hittintills ha utvecklats mer ja förutom tekningarna som kännetecknas som en viktigt fast situation i hockey. Men jag är nöjd med känslan än så länge. DEN stora frågan är bara när vi får gnugga allsvenskan i Nhl, troligtvis aldrig:(. Men visst skulle det vara kul att lira Sundsvall upp i Elitserien, nja vid eftertanke kanske inte Sundsvall men Kanske Örebro. Varför inte lägga ut alternativ ligor till spelen som gamepack som vi skulle köpa till, borde inte vara omöjligt för Ea säljer väl även spel i Österrike och den liga finns inte vad jag vet i alla fall på detta eller KHL.

1
Skriv svar